آخرین وضعیت دراویش زن و مرد دستگیر شده در ناآرامی های خیابان پاسداران

کدخبر: ۲۰۲۵۶۸
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس توضیحاتی درباره زنان دستگیر شده دراویش که در عملیات هفته گذشته و پس از اقدامات خرابکارانه این گروه دستگیر شده بودند ارائه داد.
آخرین وضعیت دراویش زن و مرد دستگیر شده در ناآرامی های خیابان پاسداران

به دنبال اقدامات خرابکارانه هفته گذشته تعدادی از دراویش در منطقه پاسداران تهران، و شایعه‌سازی برخی از کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها در خصوص بازداشت‌ شدگان در عملیات پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

براساس اعلام این مرکز هیچ یک از زنان بازداشت شده دراویش در اختیار پلیس نیستند و حتی یکی از زنانی که در شب حادثه از سوی پلیس بازداشت شده بود با توجه به اظهاراتش مبنی بر باردار بودن، بلافاصله توسط پلیس آزاد شد.

در اعلام این مرکز آمده است که بازداشتی‌های مرد دراویش نیز همگی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم عصر روز دوشنبه هفته گذشته تعدادی از دراویش در منطقه پاسداران با تجمع در مقابل کلانتری منطقه قصد حمله به کلانتری و آزاد کردن یکی از دراویش بازداشت شده به اتهام سرقت را داشتند که پس از مواجه با ماموران پلیس در خیابان گلستان هفتم تجمع کرده و یکی از آنها در اقدامی مذبوحانه با یک دستگاه اتوبوس به ماموران حمله‌ور و 3 تن از ماموران پلیس را به شهادت رساند که در نهایت در ساعت 4 بامداد روز سه‌شنبه، پلیس طی عملیاتی 15 دقیقه‌ای تمامی دراویشی که خیابان گلستان را مسدود کرده به اموال عمومی و ساکنان این منطقه آسیب جدی زده و یکی از نیروهای بسیج را نیز به شهادت رسانده بودند دستگیر کرد که بر اساس آمار اعلام شده بیش از 300 نفر در این عملیات دستگیر شدند.

به دنبال این عملیات پلیس برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌های معاند اقدام به شایعه‌سازی در خصوص دستگیرشدگان و خصوصاً زنان دستگیر شده این فرقه پرداختند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید