دختر فریبا نادری به دنیا آمد + عکس

کدخبر: ۲۰۲۶۵۹
فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان شب گذشته صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر تولد دخترش به روز کرد.

نمناک؛ فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان پس از 8 سال از درگذشت مسعود رسام همسر سابقش با مهرداد طباطبایی از فعالان حیطه لبنیات ازدواج کرد و خبر مادر شدنش را در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد.

فریبا نادری شب گذشته صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از دست دخترش و خبر تولد او به روز کرد. دختر فریبا نادری در خارج از ایران متولد شد.

خبر فریبا نادری از تولد دخترش

فریبا نادری با انتشار یک عکس در اینستاگرامش نوشت :تو را با نفَسم،لبخندهایم،أشکهایم و تمام زندگی ام دوست دارم. قدَمت به خیر دخترکم. مرسی برای تبریک و دعای خیری ک بدرقه راهِ من و خانواده ام میکنین....

دختر فریبا نادری متولد شد

فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی

فریبا نادری در یک گفتگو درباره آینده فرزندش گفت :دلم میخواهد فرزندم انسان خیلی خوبی باشد و مفید باشد برای خودش و امیدوارم که مثل نوجوانی من نباشد و از تجربه های آدم های موفق در زندگی اش استفاده کند و تجربه پذیر باشد و دلم نمیخواهد ریسک کند و وارد یک سری خطرات در زندگی اش شود و مثل من نباشد که وقتی همه میگفتند اشتباه میکنی من نمی پذیرفتم.

فریبا نادری بازیگر پرستاران مادر شد

فریبا نادری با بازی در سریال ستایش ، پرستاران و گمشدگان در میان مخاطبان تلویزوین شناخته میشود. از دیگر سریال های او میتوان به مروارید سرخ ، گل بارون زده ، فاخته ، یلدا ، چک برگشتی ، پرستاران (1395 علیرضا افخمی) ، ستایش 2 ، ستایش 1 ، میلیاردر ، فاکتور هشت ، غیرمحرمانه ، من وپوتی ، بزرگمرد کوچک ، مثل شیشه ، پنجره و گمشدگان اشاره کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید