محجبه شدن بازیگر سرشناس هالیوودی + عکس

کدخبر: ۲۰۲۶۶۲
لیندزی لوهان بازیگر سرشناس هالیوودی در هفته مد لندن با حجابی متفاوت ظاهر شد و با طرفدارانش سلفی گرفت.

نمناک؛ لیندزی لوهان بازیگر سرشناس هالیوودی در هفته مد لندن با پوششی متفاوت ظاهر شد و به گرفتن عکس های یادگاری با طرفدارانش پرداخت.

بازیگر سرشناس هالیوودی با حجاب در هفته مد لندن دیده شد و با طرفدارانش سلفی انداخت.لیندزی لوهان 31 ساله بازیگری پرحاشیه که هر داستانی که باعث شهرت بشود او تاکنون در زندگی اش داشته است!

آیا مسلمان شدن بازیگر سرشناس هالیوودی صحت دارد

با اینکه مدتی است خبرمسلمان شدن او مطرح شده، اما هنوز لوهان چیزی را تایید نکرده است.

عکس با حجاب لیندزی لوهان بازیگر سرشناس هالیوودی در هفته مد لندن

این بازیگر هالیوودی روز گذشته در هفته مد لندن در حالی که حجاب داشت حضور پیدا کرد و با طرفداران به خصوص مسلمانش سلفی های متعدد انداخت. در روز های آخر هفته مد لندن البته مدل ها مد های جدید اسلامی و با حجاب را به نمایش گذاشته بودند.

 

عکس با حجاب لیندزی لوهان بازیگر سرشناس هالیوودی در هفته مد لندن

سال گذشته خبری درباره لیندزی لوهان منتشر شد و به سرعت در رسانه گسترش یافت. این خبر حکایت از مسلمان شدن بازیگر سرشناس هالیوودی داشت. در تصویری که از صفحه اینستاگرام این هنرپیشه مشهور می بینید تمام عکس های این صفحه پاک شده و در بالای صفحه، به انگلیسی نوشته شده سلام علیکم.

عکس با حجاب لیندزی لوهان بازیگر سرشناس هالیوودی 

با توجه به اینکه لیندزی لوهان سال پیش به نماز در اسلام، ابراز علاقه کرده بود و سپس با یک قرآن انگلیسی در دست دیده شد، بسیاری از طرفداران این بازیگر فکر می کنند او به دین اسلام گرویده است. از طرف دیگر او در ماه های پیش با روسری در ترکیه حضور یافته بود.

لیندزی لوهان از ستاره های معروف هالیوودی است که این شهرت را از زمانی که دختربچه ای بیش تر نبود به دست آورد و مانند بسیاری از ستارگانی که در کودکی به شهرت بسیار و ثروت می رسند، به دلیل نابسامانی در خانواده، در سال های نوجوانی و جوانی دچار جنجال ها و شایعات فراوانی شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید