آمار رویایی مامه برای استقلال

کدخبر: ۲۰۲۶۹۵
مامه بابا تیام خیلی زودتر از آن چه تصور می‌شود توانست اولین گلش را برای استقلال در لیگ برتر به ثمربرساند. او روی تک گل استقلال مقابل الهلال هم نقش ویژه‌ای داشت.
آمار رویایی مامه برای استقلال

جذب مهاجم برای استقلال خیلی طول کشید. طلسم حضور بازیکن جدید در خط حمله این تیم آنقدر طولانی شد که کم‌کم هواداران این تیم ناامید شده بودند و خودشان را آماده به پایان رساندن فصل با مهاجمان حاضر در تیم کرده بودند. در نهایت اما این طلسم شکست و ظاهرا به شکل خوبی هم شکسته است. مامه بابا تیام در این دو بازی که برای استقلال به میدان رفت نشان داد که برخلاف اکثر خارجی‌هایی که به ایران می‌آیند از نظر فنی شرایط خوبی دارد.

مامه تیام در اولین بازی اش مقابل الهلال گل حساس و سه امتیازی را به ثمر رساند و در دومین بازی اش در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر مقابل فولاد دو گل حساس زد و یک پاس گل هم به همبازیانش داد تا به تنهایی ستاره تیمش در دو مسابقه گذشته باشد.

مهاجم شماره 7 استقلال در حالی به این تیم پیوست که استقلال در نیم فصل اول و حتی بعد از حضور شفر از نبود یک مهاجم گلزن رنج می برد. شفر حتی از روی نام شهباززاده گذشت و مامه تیام را به استقلال آورد  و حالا این مهاجم هدف بلند قد با گل هایش خط حمله استقلال را به نقطه ای خطرناک برای حریفان تبدیل کرده است. تیام با فیزیک و قدرت جایگیری مناسب و شم گلزنی اش استقلال را در آستانه دربی هشتاد و ششم امیدوار به موفقیت در این بازی حساس کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید