ترامپ: مکان‌های فاقد اسلحه، خطرناک هستند!

کدخبر: ۲۰۲۷۵۰
دونالد ترامپ در گفتگو با فاکس‌نیوز ضمن حمایت مجدد از مسلح کردن معلمان مدعی شد مکان‌هایی که هیچ اسلحه‌ای در آن نباشد، خطرناک هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه روز گذشته (شنبه) با فاکس نیوز بار دیگر از مسلح کردن معلمان مدارس استقبال کرد و گفت که مهاجمان مسلح مناطقی را انتخاب می کنند که مثل مدرسه ها هیچ اسلحه ای در آنجا نباشد.

او گفت: اگر آنها (مهاجمان) وارد مدرسه شوند، منطقه ای که هیچ اسلحه ای در آنجا نباشد مثل یک هدف برای آنهاست. این همان چیزی است که آنها می خواهند. مناطقی که هیچ اسلحه ای در آن نباشد، بسیار خطرناک است. انسانهای بد، مناطق عاری از اسلحه را دوست دارند.

ترامپ با اشاره به تیراندازی مرگبار در مدرسه‌ای در فلوریدا افزود: این افراد مهاجم هرگز وارد ساختمانی که بدانند در آنجا اسلحه و گلوله انتظارشان را می کشد، نمی شوند. اگر آن فرد مسلح می دانست که وارد جایی می شود که افراد می توانند از خودشان دفاع کنند، هرگز وارد آن مدرسه نمی شد.

در پی تیراندازی مرگبار هفته گذشته در یک مدرسه در پارکلند فلوریدا، 17 نفر کشته و دهها نفر دیگر مجروح شدند. عامل تیراندازی یک جوان 19 ساله بود که هم اکنون در بازداشت به سر می برد. به دنبال وقوع این تیراندازی، دانش آموزان زیادی در اعتراض به آزادی حمل سلاح، در مدرسه و حتی مقابل کاخ سفید تظاهرات برگزار کردند. ترامپ هم در واکنش به این اقدام و به عنوان یک راهکار، پیشنهاد مسلح کردن معلمان مدارس را مطرح کرد!

وی نخستین بار در نشستی که با دانش آموزان و خانواده های قربانیان این تیراندازی در کاخ سفید برگزار کرد گفت که معلمان باید مسلح شوند تا بتوانند از دانش آموزان محافظت کنند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید