رابطه میان حشد شعبی عراق و ساکنان موصل بسیار خوب است

کدخبر: ۲۰۲۷۷۷
سخنگوی تیپ سی ام حشد شعبی عراق با اشاره به تلاش های برخی احزاب و گروههای برای تخریب وجهه نیروهای مردمی در موصل از رابطه خوب حشد شعبی با ساکنان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، منابع وابسته به حشد شعبی عراق از تلاش برخی احزاب و شخصیت های سیاسی که به دنبال عملیات آزادسازی موصل، منافع آنها به خطر افتاده علیه حشد شعبی در  این شهر خبر داد.

سعد القدو سخنگوی تیپ ۳۰ حشد شعبی گفت: احزابی که در راستای تخریب و ویرانی عراق به نفع منافع طرفهای خارجی برنامه ریزی می کردند در راستای تخریب روابط میان شهروندان و گروههای حشد شعبی در موصل با وجود جانفشانی های این نیروها حرکت می کنند.

وی افزود: این احزاب به دنبال خدشه وارد کردن به وجهه حشد شعبی از طریق رسانه ای و نوشتن گزارش هایی در رسانه ها به منظور تحریک اهل تسنن ضد حشد شعبی قبل از انتخابات پارلمانی ۲۰۱۸ هستند.

القدو تاکید کرد: تلاش این افراد و احزاب و گروهها راه به جایی نخواهد برد زیرا حشد شعبی جانفشانی های زیادی کرده و در راستای حفظ جان شهروندان و دارایی های آنها در همه مناطق حرکت کرده است. رابطه میان شهروندان و ما بسیار خوب است و اخبار مربوط به تحت فشار قرار گرفتن مردم از سوی حشد شعبی و اهانت این نیروها به مردم کذب محض و افتراء است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید