حرکت عاشقانه خواننده مشهور کشور در کنسرت برای همسرش + عکس

کدخبر: ۲۰۲۸۰۴
نمناک: کنسرت مشترک مانی رهنما و صبا راد برگزار شد و بوسه ای که “مانی رهنما” بر پیشانی همسرش صبا راد به منظور قدردانی از او زد سوژه بسیاری از کاربران شد.

مانی رهنما خواننده جوان و سرشناس موسیقی پاپ کشورمان جدیدترین کنسرتش را با دکلمه خوانی همسرش صبا راد برگزار کرد و با کاری که برای قدردانی از همسرش انجام داد سوژه بسیاری از رسانه ها شد.

کنسرت مانی رهنما خواننده کشورمان شب گذشته برگزار شد. صبا راد همسر مانی راهنما و مجری تلویزیون کشورمان نیز به دکلمه کردن برخی قطعات پرداخت. این خواننده 46 ساله در بخشی از کنسرت به قدردانی از صبا راد پرداخت و پیشانی وی را بوسید.

وقتی مانی رهنما روی صحنه پیشانی همسرش را بوسید

سالن همایش ایرانیان چهارم اسفند ماه، میزبان کنسرت مانی رهنما و ارکستر بیست نفره وی شد.

کنسرت مانی رهنما با چهل دقیقه تاخیر چهارم اسفندماه با اجرای دکلمه ای از صبا راد و قطعه ی چه سلامی -سروده افشین مقدم، توسط مانی رهنما با همراهی ارکستری متشکل از سازهای زهی و کلاسیک آغاز شد.

مانی رهنما در ادامه قسمتی از دکلمه ی سنگ قبر را اجرا کرد:ماندیم درون خانه خویش، در حسرت عاشقانه خویش، ماندیم که مانده باشیم با چنگ به هر بهانه خویش

سپس قطعات قسمت نشد با ملودی امین قباد، خیابون و با خودم میرقصم اجرا شدند.

نورپردازی نامناسب و عدم قرار گیری پوپیتر روی سن در سالن از مواردی بود که مانی رهنما نسبت به آن در ابتدای اجرا اعتراض کرد.

مانی رهنما و صبا راد در کنسرت 4 اسفند

در ادامه قطعه خونه با هماهنگی بی نظیر گروه زهی ویولن و فلوت توسط سروش عمومی هیجان حضار را برانگیخت. مانی رهنما پس از معرفی نوازندگان ویولن سل شامل:نگار نوراد و پروشات زند- ویولن شامل:یگانه حسینی، محمود عربانی، تینا جامه گرمی، سانوا عندلیبی، امین عطایی، آرش جامه و رایین نورایی از حضار خواست تا با تشویق خود اعضای سازهای زهی ویولن را برای خروج از سن همراهی کنند و به اجرای قطعات نوستالژیک مرسدس با یاد بابک بیات، بیراهه، یه پیانو یه گل سرخ و زندگی مسخره پرداخت.

در قسمت بعدی اجرا با دعوت مانی رهنما، صبا راد دوباره به صحنه آمد و مشترکا به اجرای قطعه ای عاشقانه به نوازندگی پیانو توسط مانی رهنما پرداختند.

قطعه سپیدار سروده سجاد ایران نژاد از آلبوم رقص با خودم با تنظیم فرزین قره گوزلو و ملودی مانی رهنما، بد آوردم سروده زهرا عاملی با تنظیم نیکان و هفت سین قطعات بعدی این کنسرت بودند.

در ادامه مانی رهنما از حضار خواست به احترام از دست رفتگان اتفاقات اخیر سال 96 یک دقیقه سکوت کنند و سپس به اجرای نیلوفر تنها پرداخت.

قطعه پرنده و عاشقانه با درخواست زیاد حضار اجرا و با اجرای قطعه تحملم کن و در آخر قطعه بی سرانجام، کنسرت به پایان رسید.

سروش عمومی -فلوت، کسری سبکتکین و رضا لمعانی و بهنام رهنما -گیتار الکتریک، علیرضا میرآقا –پرکاشن و سهراب رمضان زاده –درامز از دیگر اعضای گروه مانی رهنما در این اجرا بودند.

کنسرت بزرگ مانی رهنما برگزار شد

پارسا رهنما فرزند مانی رهنما نیز در سالن حضور داشت و مانی رهنما از تشکیل گروه بوم توسط پارسا رهنما به ترانه سرایی حسین آشفته خبر داد.

امین قباد، هومن نامداری، نصرالله مدقالچی، زانیار خسروی، آزاده نامداری، نیما مسیحا، مجید واشقانی و معصومه کریمی، شهرزاد کمال زاده، پرستو صالحی، سیروس الوند، محمد علی بهمنی، اشکان یوسف پور، محسن افشانی و همسرش سویل تیانی خیابانی، ارسیا صنعتی، کیانا یازرلو و محمدرضا عقیلی مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید