حمله پاری سن ژرمن به خرید یک ستاره دیگر بارسلونا

کدخبر: ۲۰۲۹۲۰
روزنامه معتبر اسپانیا عنوان کرده باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد انتقال بزرگتری از خرید نیمار را انجام بدهد و این بار ستاره دیگری از بارسلونا را هدف قرار داده است.
حمله پاری سن ژرمن به خرید یک ستاره دیگر بارسلونا

ظاهرا خواسته‌های عجیب و غریب نیمار تمامی ندارد و در ادامه حواشی پر سروصدایی که در پاری سن ژرمن داشته این بار خواستار همبازی شدن با فیلیپ کوتینیو است!

«ال پایس» روزنامه معتبر اسپانیا مدعی شد باشگاه پاری سن ژرمن قانع شده کیلیان ام‌باپه که در تابستان مورد توجه رئال مادرید قرارداد داشته را در ازای مبلغی هنگفت به بارسلونا منتقل کند و برای خوشحالی نیمار، فیلیپ کوتینیو را که در زمستان به آبی اناری پوشان ملحق شده به خدمت بگیرد.

این روزنامه همچنین ادعا کرده نیمار از بازی کردند در کنار ام‌باپه خشنود نیست زیرا با وجود این ستاره 19 ساله شانس کسب توپ طلا را از دست می‌دهد؛ بازیکنی که در با رقم 180 میلیون یورو از موناکو راهی پاریس شده و در انتهای فصل جاری مدت قرارداد قرضی‌اش به پایان می‌رسد.

در صورت تحقق این خواسته مهاجم جنجالی پاری سن ژرمن در ابتدا باید رقم نجومی تر از خرید نیمار را بپردازد و این یعنی ادامه جنایت پاری سن ژرمن در فوتبال جهان با قربانی کردن کوتینیو!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید