اوجگیری رحمتی با شفر

کدخبر: ۲۰۳۲۸۵
محرومیت سیدحسین حسینی از حضور در دربی، مشکلی برای استقلال به وجود نیاورد و مهدی رحمتی به راحتی و با آرامش از دروازه تیمش حفاظت کرد و گلی هم نخورد. البته که پرسپولیسی‌ها هم به جز یکی دو صحنه نتوانستند او را که مصدوم هم به نظر می‌رسید وادار به واکنش کنند و رحمتی توانست در دربی 86 دروازه تیمش را بسته نگه دارد.
اوجگیری رحمتی با شفر

 دروازه‌بان کهنه‌کار استقلال که در دوران حضور منصوریان در این تیم از فرم خوب خود خارج شده بود، پس از مدتی نیمکت‌نشینی در دوران وینفرد شفر، دوباره به اوج بازگشته است. او قرار بود فقط در جام حذفی سنگربان استقلال باشد اما شرایط به شکلی پیش رفت که رحمتی در چند بازی لیگ برتر و یک بازی لیگ قهرمانان هم جای سیدحسین حسینی را در ترکیب اصلی گرفت و به خوبی از عهده وظیفه‌اش برآمد.

رحمتی در دوران وینفرد شفر، اولین بار در مرحله یک‎چهارم نهایی جام حذفی مقابل ایرانجوان بوشهر در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و کار سختی برای گل نخوردن نداشت. او بعد از رکوردشکنی حسینی و البته گل خوردن او در بازی با سایپا، با تصمیم شفر به ترکیب اصلی استقلال در لیگ برتر برگشت و در بازی با پدیده هم دروازه‌بان اصلی تیم بود و گلی نخورد. رحمتی در بازی نیمه‎نهایی جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان یک گل خورد اما استقلال در آن بازی پیروز شد و به فینال رسید. در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا هم با تشخیص شفر، رحمتی باتجربه جای حسینی جوان را گرفت و در پیروزی بزرگ بر الهلال نقش بزرگی داشت. بزرگ‌ترین اتفاق برای رحمتی اما محروم شدن حسین حسینی از دربی 86 بود. با این اتفاق رحمتی یک بار دیگر حضور در دربی تهران را تجربه کرد و این تجربه را با موفقیت پشت سر گذاشت.

رحمتی تحت هدایت شفر 6 بار در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته و 5 کلین‌شیت از خود به جا گذاشته است. او در این مدت فقط یک گل از صنعت نفت آبادان دریافت کرده و البته یک پنالتی هم در بازی مقابل پارس جم جنوبی مهار کرده است. اما آمار او در دوران منصوریان کاملا متفاوت بود. او در دوران این مربی هم 6 بار دروازه‎بان اصلی استقلال بود که در این 6 بازی فقط 2 کلین‌شیت مقابل استقلال خوزستان و تراکتورسازی داشت و 5 بار در برابر صنعت نفت آبادان، سایپا، پدیده مشهد و گل‌گهر سیرجان دروازه‌اش باز شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید