بهترین ترکیب پرسپولیس براساس نمرات

کدخبر: ۲۰۳۴۹۶
نتیجه دربی و انتقاداتی که از برانکو بخاطر ترکیب اصلی تیمش مقابل استقلال شد، سرمربی سرخپوشان را وادار به عقب نشینی کرده است.
بهترین ترکیب پرسپولیس براساس نمرات

محسن ربیع‌خواه در بازی فردا با الوصل روی نیمکت می‌نشیند و برانکو، تیمش را بدون بازیکن محبوبش به زمین می‌فرستد. این شاید اولین واکنش برانکو به چینش ترکیب اصلی تیمش در هفته‌های اخیر و به صورت خاص، دو شکست تلخ مقابل السد و استقلال باشد. نیمکت نشینی محرمی، نوراللهی، منشا و مسلمان و فرصت نرسیدن به سیامک نعمتی به عنوان بازیکن تعویضی در دربی، سر و صدای زیادی در روزهای اخیر ایجاد کرد. حالا سوال اینجاست بهترین ترکیبی که برانکو می‌تواند با آن بازی کند، چه ترکیبی است؟

اگر قرار باشد با پیشفرض تاکتیک ۲-۴-۴ بازیکنان پرسپولیس را بر اساس نمراتی که در این فصل لیگ برتر گرفته‌اند بچینیم، حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه دو بازیکن محبوب برانکو نیمکت نشین خواهند شد و در عوض، محسن مسلمان و صادق محرمی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند. البته در این ترکیب، فقط بازیکنانی که بالای ۵ بازی نمره گرفته‌اند حساب شده‌اند و در غیر این صورت، احمد نوراللهی با یک بازی مقابل استقلال خوزستان و نمره ۲،۵، بهترین شرایط را بین همه بازیکنان فعلی پرسپولیس دارد.

بهترین ترکیب پرسپولیس بر اساس نمرات بازیکنان، تا حدی انتقادات اخیر به سرمربی پرسپولیس را تایید می‌کند. انتقاداتی که به نظر می‌رسد، بعد از دو شکست اخیر تاثیرشان را گذاشته‌اند و در قدم اول، پسر برانکو را برای یک بازی از ترکیب سرخپوشان خارج کرده‌اند.

ترکیب منتخب پرسپولیس بر اساس نمرات بازیکنان

سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید