درخواست عجیب یک باشگاه فوتبال از پلیس

کدخبر: ۲۰۴۰۷۱
نشریه ورزشی معتبر فرانسه مدعی شده است که سران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قبل از مصاف‌شان برابر کهکشانی‌ها در ورزشگاه پارک‌دو‌پرنس درخواست عجیبی از پلیس فرانسه داشته‌اند.
درخواست عجیب یک باشگاه فوتبال از پلیس

نشریه اکیپ فرانسه نوشته که یکی از مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درخواست عدم حفاظت پلیس از اتوبوس حامل بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید را در مسیر حرکت‌شان به سمت ورزشگاه پارک دو پرنس داشته است.

رئالی‌ها سه‌شنبه هفته گذشته موفق شدند پاری‌سن‌ژرمن را در خاک فرانسه با نتیجه 2 بر یک شکست دهند تا با احتساب بردشان در بازی رفت، در مجموع با پیروزی 5 بر 2 حریف فرانسوی را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شوند.

این بازی اما حواشی زیادی داشت از جمله توهین به هواداران متعصب به رئال مادرید در شعارهایی که علیه این تیم سر داده می‌شد و بنرهایی که روی آنها الفاظ رکیک درج شده بود. اکنون اما نشریه اکیپ فرانسه افشاگری جدیدی درباره تلاش مسئولان PSG درباره برای به دردسر انداختن حریف اسپانیایی فاش کرده که آن درخواست یکی از مدیران باشگاه از مقامات شهر پاریس برای خودداری از اسکورت اتوبوس حامل بازیکنان تیم زین‌الدین زیدان از هتل محل اقامت‌شان به سمت ورزشگاه پارک دو پرنس بوده است.

این نشریه نوشته که این درخواست که ساعاتی قبل از آغاز بازی صورت گرفته، از سوی مقامات شهر پاریس رد و مخالفت قوانین حفاظتی تیم‌های ورزشی که به پایتخت فرانسه سفر می‌کنند، دانسته شده است.

درخواست عجیب پاری‌سن‌ژرمن از پلیس فرانسه قبل از بازی برابر رئال مادرید

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید