ناگفته های ماه چهره خلیلی از معروفیت در فضای مجازی

کدخبر: ۲۰۴۳۳۳
ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در یک گفتگو از معروفیت عده ای در فضای مجازی صحبت کرد و نظرات متفاوتی درباره حضور در فضای مجازی داد.

نمناک؛ ماه چهره خلیلی بازیگر سرشناس کشورمان که در خانواده ای هنرمند متولد شد و دوره بازیگری را در لندن گذراند مدتی پیش با ایفای نقش در فیلم اشنوگل روی پرده سینماها رفت. این هنرمند کشورمان در یک گفتگو از معروفیت افراد در فضای مجازی گفت.

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور و نظردهی هنرمندان در فضای مجازی تاکید کرد:بالاخره در هر انسانی نظرات شخصی خود را دارد اما من نمی دانم چرا در ایران همه نسبت به همه چیز خود را صاحب نظر دانسته و با قطعیت همه چیز را قضاوت می کنند و به نظر دیگران هم هیچ احترامی نمی گذارند. متاسفانه برخی افراد بابت عطسه کردن دیگران هم نظر می دهند و هیچ نظری خلاف آن را قبول نمی کنند.

بازیگر فیلم اشنوگل درباره حضور خود در صفحات مجازی تصریح کرد:من هم به شخصه نظرات شخصی خودم را دارم اما ترجیح می دهم وارد قضاوت کردن افراد نشوم و به هر نظری هر چند مغایر با نظر خودم احترام بگذارم.

وی با نقد حاشیه های همیشگی فضای مجازی اضافه کرد:این روزها متاسفانه فضای مجازی بستر ناامنی شده است. بستری که همه نوع حواشی در آن وجود دارد و برخی یک شبه در آن معروف و مشهور می شوند.

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون

بازیگر فیلم "قلب سفید قاصدک ها" درباره حاشیه سازی برای افراد در فضای مجازی افزود:کافی است در فضای مجازی نسبت به شخصی بزرگ نظری جنجالی و حاشیه ای بدهید تا یک شبه همه شما بشناسند. از نظر من این هنر نیست. هنر آن است که وقتی همه در حاشیه در مورد یک اتفاق نظر می دهند شما سکوت کنید.

خلیلی در مورد نظرات اخیر برخی افراد در فضای مجازی خاطرنشان کرد:برخی از افراد به واسطه نداشتن جایگاه ثابت اجتماعی و محکم سعی می کنند با ایجاد حاشیه برای افراد صاحب جایگاه برای خودشان مقامی را ایجاد کنند که این کاملاً مقطعی بوده و اصلاً درست نیست.

ماه چهره خلیی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسوورد است و دوره بازیگری را در لندن گذرانده است.

ماه چهره خلیلی و همسرش در کنار پسرشان

ماه چهره خلیلی در سال 1382 برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه بعد از 22 سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال 84 پشت سر گذاشت.

ماه چهره خلیلی نوه دختری پروین سلیمانی در سریالهای «در چشم باد»، «مختارنامه» و «کلاه پهلوی» ایفای نقش نموده است.

ماه چهره خلیلی و همسرش صاحب پسری زیبا به نام پرواز شده اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید