بهترین اپلیکیشن‌های وضعیت آب و هوا برای اندروید و iOS

کدخبر: ۲۰۴۳۴۵
اپلیکیشن‌های متعددی با موضوع پیش‌ بینی وضعیت آب و هوا برای پلتفرم‌های مختلف ایجاد شده و هر کدام قابلیت‌های خاصی را در این زمینه به کاربران ارایه می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با چند نرم افزار آب و هوا برای اندروید و iOS که عملکرد خوبی در این زمینه دارند، آشنا کنیم.
بهترین اپلیکیشن‌های وضعیت آب و هوا برای اندروید و iOS

نصب اپلیکیشن‌های پیش‌ بینی وضعیت آب و هوا برای تلفن هوشمند، یکی از کارهایی است که در زمان تعطیلات و پیش از سفر به یک منطقه جدید، بهتر است انجام دهید. اگر سری به مارکت‌های مختلف بزنید، با تعداد زیاد این دسته از اپ‌ها مواجه می‌شوید که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. در ادامه تعدادی از بهترین موارد موجود در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

Accuweather

حتما تا کنون نام Accuweather را که معروف‌ترین نرم افزار آب و هوا برای پلتفرم‌های مختلف بوده، بسیار شنیده‌اید. در این اپلیکیشن قابلیت‌های پایه‌ای مانند پیش بینی وضعیت آب و هوا به صورت ساعتی، روزانه و هفتگی وجود داشته و احتمال بارش باران به صورت لحظه به لحظه بررسی می‌شود. همچنین با امکان نمایش رادار در این نرم افزار آب و هوا، کاربر قادر بوده تا به جزییات بیشتر در این باره پی ببرد. این اپلیکیشن محبوب را می‌توانید از پلی استور و یا آیتونز برای دستگاه خود دانلود کنید.

 

نرم افزار آب و هوا

1Weather

1Weather نه تنها از قدمت زیادی در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا برخوردار بوده، بلکه امتیاز بالایی را از طرف کاربران دریافت کرده است. در این نرم افزار آب و هوا، علاوه بر موجود بودن قابلیت‌های استاندارد پیش بینی وضعیت به صورت ساعتی و روزانه، اطلاعات بسیار بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. پشتیبانی از ویجت‌های مختلف، رابط کاربری ساده و کاربردی، نمایش وضعیت 12 شهر به صورت همزمان، موجود بودن در 25 زبان مختلف و همچنین امکان نصب بر روی ساعت‌های هوشمند، دیگر ویژگی‌های کاربردی موجود در این اپ‌ هستند. 1Weather را می‌توانید از پلی استور و آیتنوز برای دستگاه خود دانلود کنید.

نرم افزار آب و هوا

Awesome Weather – YoWindow

یکی از اپلیکیشن‌های جالب موجود در این زمینه Awesome Weather – YoWindow بوده که یک محیط گرافیکی با نمایش کارتونی وضعیت آب و هوا را به کاربر ارایه می‌دهد. تنها کافی است در صفحه اصلی رابط کاربری این اپ به چپ و راست سوایپ کنید و بدین ترتیب به پیش بینی‌های بیشتری از وضعیت آب و هوا دسترسی داشته باشید. شاید این اپ به اندازه دو مورد معرفی شده در بالا دقیق نباشد، اما در صورتی که به دنبال یک محیط کاربری جدید هستید، می‌تواند بسیار کاربردی باشد. Awesome Weather – YoWindow را می‌توانید از گوگل پلی و یا آیتنوز برای دستگاه خود دانلود کنید.

نرم افزار آب و هوا

Dark Sky

Dark Sky یکی از اپلیکیشن‌های تازه ساخته شده با قابلیت‌های فراوان بوده که برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شده است. پیش بینی وضعیت آب و هوا به صورت دوره‌ای، نمایش نقشه و رادار، گزارش روزانه و انتشار اطلاعیه‌ها، اصلی‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار آب و هوا هستند. Dark Sky را می‌توانید از پلی استور و آیتونز دانلود کنید.

نرم افزار آب و هوا

هواشناسی پیشرفته

هواشناسی پیشرفته یک اپلیکیشن فارسی جهت اطلاع از وضعیت آب و هوا بوده که قادر است به صورت روزانه و هفتگی، اطلاعات جوی شهرهای ایران را در اختیارتان قرار دهد. علاوه بر این‌ها، با پشتیبانی از ویجت، می‌توانید شرایط آب و هوایی شهر مورد نظر خود را به صورت فارسی در صفحه اصلی گوشی داشته باشید. این اپلیکیشن تنها در نسخه اندروید موجود بوده و از پلی استور به صورت رایگان قابل دانلود است.

نرم افزار آب و هوا

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید