فقط فنایی پنالتی استقلال مقابل العین را صحیح دانست!

کدخبر: ۲۰۴۳۵۷
استقلال مقابل العین موفق شد با یک ضربه پنالتی به گل برسد. این درحالی است که اعلام این ضربه به سود استقلال بحث برانگیز بود.
فقط فنایی پنالتی استقلال مقابل العین را صحیح دانست!

بعد از این بازی چند کارشناس داوری کشورمان نظر داور هنگ کنگی برای گرفتن پنالتی به سود استقلال را اشتباه ارزیابی کردند.

حیدر سلیمانی در این خصوص به خبرگزاری تسنیم می گوید:«داوران شرق آسیا به‌دلیل اینکه در بازی‌هایی قضاوت می‌کنند که کم‌تماشاگر است, وقتی با جمعیت زیاد هواداران مواجه می‌شوند, دچار استرس می‌شوند و معمولاً تمرکز لازم را ندارند.فرشید اسماعیلی با زیرکی در دقیقه 38 از داور پنالتی گرفت. مدافع العین خطایی روی این بازیکن مرتکب نشد, بلکه مهاجم استقلال در این صحنه دایو زد و داور باید به‌خاطر این حرکت به او کارت زرد می‌داد.»

نوید مظفری دیگر کارشناس داوری فوتبال کشورمان نیز در این خصوص به همین خبرگزاری گفت:« این صحنه شبیه‌سازی بازیکن استقلال بود و داور در اعلام پنالتی اشتباه کرد.»

داوود رفعتی دیگر کارشناس داوری کشور نیز در مورد اعلام این پنالتی به سود استقلال به ورزش سه گفت:«پنالتی که داور در این بازی به سود استقلال اعلام کرد اصلا درست نبود و داور باید به دلیل شبیه سازی به بازیکن استقلال کارت می داد.»

photo_2018-03-12_22-51-36

اما محمد فنایی دیگر کارشناس داوری تنها کسی بود که از تصمیم  داور این بازی حمایت کرد. او در این مورد به ورزش سه گفت:«پنالتی استقلال درست بود و من برخلاف نظر کارشناسانی که می گویند بازیکن استقلال شبیه سازی کرده با نظر آنها موافق نیستم گرا که بازیکن حریف مانع حرکت بازیکن استقلال شد.»

این در حالی است که در تصویر های تلویزیونی به نظر می رسد حق با کارشناسانی است که معتقد هستند این صحنه پنالتی نبود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید