تفاوت بزرگ مسی با رونالدو

کدخبر: ۲۰۴۵۸۷
مسی با درخششی که در دیدار برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا داشت بار دیگر نگاه همه را معطوف به خود کرد.در همین حال ستاره سابق شیاطین سرخ به ستایش از مسی پرداخت و او را یک جادوگر واقعی در مستطیل سبز دانست و همچنین تفاوت بزرگ او با رونالدو را اعلام کرد.
تفاوت بزرگ مسی با رونالدو

 ریو فردیناند در خصوص مسی گفت:« مسی یک جادوگر است. لیونل از نظر بدنی و جسمی بازیکنی نیست که مربیان دوست دارند اما  عملکردش در زمین خیره کننده است. او با وجود نداشتن یک فیزیک مناسب کارهای را در زمین می‌کند که هیچ بازیکنی از عهده آن بر نمی‌آید.مسی یک استثنا است. او اجازه نمی‌دهد بازیکنی به او نزدیک شود و جلوتر از همه حرکت می‌کند. دو بار در فینال لیگ قهرمانان اروپا رو در روی مسی بازی کردم و حتی انگشتم هم به او نخورد.»

لیونل مسی

فردیناند که بازی چلسی با بارسلونا را برای شبکه بی تی اسپورتس تفسیر می کرد در ادامه در خصوص تفاوت مسی با رونالدو گفت:« قبلا می گفتم و حالا هم می گویم که مسی و رونالدو فاصله زیای با تمام بازیکنان دیگر دارند و کیفیت شان استثنایی است.با این حال مسی و رونالدو تفاوت های بزرگی هم باهم دارند. رونالدو از تیپ بازیکنانی است که می گویند توپ را به من برسان تا آن را گل کنم. برای او فرقی نمی کند که کجای زمین باشد. هدف اصلی او این است که گل بزند و رئال را پیروز از زمین خارج کند؛ ولی مسی مرتب خودش را در جریان بازی  قرار می دهد.او را حتی در پست هافبک دفاعی هم می بینیم و منتظر است توپ را بگیرد، یکی دو نفر را با یک ضربه جا بگذارد و در نهایت یا خوش گل بزند یا پاس گل بدهد، به همین دلیل مسی را بیشتر از رونالدو در جریان بازی های می بینیم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید