سریع‌ ترین تجربه‌ مرور در وب

کدخبر: ۲۰۴۵۹۲
خبرگزاری آریا :شرکت موزیلا نسخه جدید مرورگر وب فایرفاکس را عرضه کرده است که می‌تواند با بررسی منابع موجود در شبکه و سیستم شما به سراغ کسب سریع‌ترین روش برگزاری داده‌ها می‌رود.
سریع‌ ترین تجربه‌ مرور در وب

یک دهه پیش خبری از محبوبیت امروزی گوگل کروم نبود و دنیای مرورگرها توسط شرکت موزیلا و مرورگر فایرفاکس اداره می‌شد. این مرورگر در طول چند سال اخیر به‌شدت در حال تلاش است تا بتواند به محبوبیت پیشین خود بازگردد و در نتیجه این موضوع نیز پروژه ویژه‌ای به نام مرورگر کوانتومی را رونمای کرده است.

این پروژه که چند مرحله از آن سپری‌شده است، می‌تواند یکی از سریع‌ترین تجربه‌های مرور وب را برای شما به همراه داشته باشد. به‌تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس عرضه‌شده است که نسخه 59 این مرورگر به‌حساب می‌آید. این مرورگر می‌تواند با استفاده از یک الگوریتم بسیار جالب، سریع‌ترین تجربه ممکن از وب گردی را برای شما تأمین کند.

عملکرد این سیستم این است که برای برداشت هر یک از داده‌ها، یک رقابت به راه می‌اندازد. این رقابت موجب می‌شود که هر یک از منابع در دسترس سیستم به‌عنوان یک شرکت‌کننده در رقابت برای برداشت سریع‌تر داده در نظر گرفته شوند. این امر موجب می‌شود که مواردی مانند کش، سرور اصلی، منابع سیستمی و غیره همگی در این رقابت حضور داشته باشند.

یکی از مدیران فایرفاکس درباره این موضوع می‌گوید: «رقابت برای برداشت یک محتوا امر جدیدی نیست ولی وقتی در نظر بگیرید که چندین رقابت کوچک در کنار هم قرارگرفته‌اند، آنگاه می‌توان درک کرد که این مرورگر تا چه اندازه سریع است.» شایان‌ذکر است که این مرورگر هم‌اکنون به بازار مصرف عرضه‌شده است و کاربران می‌توانند بدون مشکل آن را در شبکه اینترنت یافته و مورد استفاده قرار بدهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید