جنگ برای سمت راست تیم ملی

کدخبر: ۲۰۴۷۵۳
رامین رضاییان و وریا غفوری احتمالا تا آخرین روزهای باقی مانده تا جام جهانی هم به رقابت برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی و حضور در سمت راست خط دفاع کی‌روش ادامه خواهند داد.
جنگ برای سمت راست تیم ملی

کی‌روش برای بازی با سیرالئون رضاییان را در سمت راست خط دفاعی به زمین فرستاد و وریا غفوری که از آماده‌ترین‌های این روزهای فوتبال ایران است را روی نیمکت نشاند. دو مدافع راستی که جنگی تمام عیار برای رسیدن به ترکیب تیم ملی در جام جهانی خواهند داشت. رضاییان ۶۰ دقیقه بازی کرد و غفوری هم ۳۰ دقیقه پایانی را فرصت بازی به دست آورد. نمایش رامین اما به مراتب رضایت‌بخش تر از وریا بود. رضاییان نقشی مهم در طراحی حملات ایران در نیمه اول داشت و یک بار هم با پاس او و ضربه سر کاوه رضایی تیم ملی به گل رسید. رامین بدشانس بود که از سانترهای مواج‌اش استفاده لازم نشد تا تعداد پاس گل‌هایش در این بازی به عدد ۲ یا ۳ برسد.

رضاییان که برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم برای دقایقی به بازو بست نمایشی قابل قبول داشت و شاید با این درخشش برای وریای آماده خط و نشان کشید که به سادگی پا پس نمی‌کشد و همچنان برای رسیدن به ترکیب ثابت تیم ملی می‌جنگد. وریا اما در ۳۰ دقیقه‌ای که بازی کرد نشانه‌هایی از خستگی مفرط حضور مداوم در لیگ برتر و بازی‌های آسیایی استقلال داشت. ستاره این روزهای استقلال نتوانست نقشی در طراحی حملات تیم ملی داشته باشد و در کارهای دفاعی هم دو بار برای جلوگیری از حملات مهاجمان سیرالئون مجبور به خطا شد. البته وریا نیاز به ریکاوری بیشتری دارد و باید منتظر حضور جدی او در برابر تونس یا الجزایر بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید