هدست واقعیت مجازی پیشرفته فیس بوک بزودی عرضه می شود

کدخبر: ۲۰۴۹۱۴
مهر:فیس بوک در تلاش برای طراحی و عرضه هدست واقعیت مجازی پیشرفته و جدیدی است که احتمالا در سال جاری میلادی از آن رونمایی خواهد شد.
هدست واقعیت مجازی پیشرفته فیس بوک بزودی عرضه می شود

به احتمال زیاد این هدست در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اف ۸ رونمایی می شود و در ماه می در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. تولید این هدست به دنبال خرید شرکت Oculus توسط فیس بوک صورت می گیرد. این هدست به قیمت ۱۹۹ دلار قابل خریداری خواهد بود.

تولید هدست جدید فیس بوک با همکاری شرکت چینی شیوامی انجام شده و در طراحی آن از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ استفاده شده است. مدل ۱۹۹ دلاری این هدست دارای ۳۲ گیگابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات خواهد بود و نسخه ای ۶۴ گیگابایتی از آن با قیمت بالاتر نیز تولید می شود.

تولید هدست های واقعیت مجازی توسط فیس بوک به دنبال خرید واحد تولید این هدست ها در شرکت اچ تی سی صورت می گیرد. اچ تی سی قبلا هدستی به نام Vive pro هم تولید کرده بود که دارای نمایشگری فوق دقیق، هدفون داخلی و پشتیبانی از آداپتور بی سیم بود.

هنوز اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی هدست واقعیت مجازی تازه فیس بوک در دسترس نیست ولی منابع مطلع می گویند زاویه دید گسترده و آزادی عمل بالای کاربر در زمان استفاده از این هدست در نوع خود منحصر به فرد است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید