مهریه باور نکنی همسر مجری معروف + عکس

کدخبر: ۲۰۵۴۱۷
پدرام کریمی مجری 190 سانتی تلوزیون از ماجرای جالب آشنایی و ازدواج با همسرش یاسمن شاه حسینی میگوید.
نمناک؛ پدرام کریمی مجری جوان تلویزیون تاکنون برنامه های مختلفی را در شبکه های یک، چهار، جام جم و … اجرا کرده است که از آن میان می توان به برنامه های صبح بخیر ایران، روز ششم، کتاب چهار، مسابقه 4 از 7، شب های روشن، آفتاب مهربانی، ایرانی سلام اشاره کرد.

در متن زیر تصاویری از پدرام کریمی مجری تلوزیون در کنار همسرش را مشاهده می کنید. پدرام کریمی مجری جوان و با استعدادی است که در سال 1359 متولد شد.

پدرام کریمی و همسرش

ماجرای عاشق شدن پدرام کریمی

چهار سال پیش عاشق شدم. در ضبط سریال دارا و ندار بودیم، همسرم که به همراه یکی از دوستانش آمده بود، دیدم. بعد از آن ملاقات بعد از گذشت دو سال مجددا در برنامه خنده بازار همدیگر را دیدیم که ایشان به عنوان گریمور حضور داشتند که این آشنایی منجر بهازدواج شد.

وی ادامه داد:خدا را شکر زندگی خوبی داریم. در زمینه اشتغال خانم ها من اعتقادی به این موضوع ندارم. چرا که یک زن خانه دار کار مهمی انجام می دهد و البته خانم هایی که بیرون از خانه کار می کنند، بیشتر شکسته می شوند. در بخش دیگر برنامه مدیری درباره میزان مهریه همسر پدرام کریمی سوال کرد و او پاسخ داد:مهریه همسرم یک سکه است البته ما اصرار کردیم چهارده سکه باشد که قبول نکردند و ما هم سفر حج را اضافه کردیم.

مهریه همسر پدرام کریمی

مهریه همسرم یک سکه است.

یاسمن شاه حسینی همسر پدرام کریمی

وی با اکثر مجریان که امروز در تلویزیون ازجمله وحید جلیلوند، نیما کرمی، رضا امیراحمدی و رضا رشیدپور هم دوره بوده است. 

کریمی پیرامون نویسندگی اظهار داشت:تحصیلات من ادبیات نمایشی است و همیشه دغدغه نویسندگی داشتم البته همیشه می گویم که اجرا در تلویزیون یک توفیق اجباری بوده است که بتوانم نویسندگی را ادامه دهم. در رادیو هم نویسنده بودم تا اینکه با نویسندگی سریال «دارا و ندار» و «معراجی» شروع کردم.

این مجری تلویزیون در خصوص حضور خود برای اجرا بیان کرد:در رادیو به عنوان مجری- بازیگر فعالیت می کردم اما در شبکه یک و چهار به عنوان کارشناس هنری حضور داشتم و به مرور اجرا هم پیشنهاد شد. البته درآمد اصلی من از طریق اجرا است.

سروش جمشیدی و پدرام کریمی و فرشاد احمد زاده و الناز حبیبی در برنامه بوی عید

کریمی در پاسخ در خصوص درآمد نویسندگی گفت:این روزها درآمد نویسندگی خوب شده است. در ادامه برنامه، مدیری گفت:برای نویسندگی چقدر دریافت می کنی و کریمی پاسخ داد:در زمینه تله فیلم، سریال و فیلم متفاوت است.سریال ها برای هر قسمت از 5 تومن شروع می شود.سینمایی نیز از 50 تومان که من تا 200 تومان هم من شنیده ام؛ البته به کار طنز و سابقه نویسنده هم بستگی دارد. در ادامه گفتگو پدرام کریمی از نظر مقایسه دو شغلی که دارد خود را نویسنده بهتری نسبت به اجرا دانستند.

پدرام کریمی و همسرش یاسمن شاه حسینی

آدم تنوع طلبی هستم

من روحیه ای دارم که زود خسته می شوم، زود حوصله ام سر می رود آدم تنوع طلبی هستم بعید نیست 10 سال دیگر بازی کنم ودیگر مجری نباشم، مشخص نیست

از شاگرد تنبلی تا درس خواندن

من تا راهنمایی شاگرد تنبل بودم

دبیرستان که رفتم سال اول درسم خوب بود بعد که هدفم مشخص شد که می خواهم هنر بخوانم، آن موقع دیگر درس می خواندم یک سال زودتر دانشگاه قبول شدم و مرخصی گرفتم و وقتی دبیرستان را تمام کردم دانشگاه ثبت نام کردم

کار دلی می کنم

من از این شاخه به اون شاخه زیاد پریدم نمایشگاه کاریکاتور هم داشتم، من تصویر گری کتاب کودک هم انجام دادم، کاریکاتور و نقاشی را بیشتر برای خودم انجام می دهم اما طراحی روی جلد بعضی نشریات را انجام داد

این کارها بیشتر دلی است برای پول انجامشان نمی دهم

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید