استقلالی ها بازی باخته را بردند

کدخبر: ۲۰۵۷۴۶
استقلال نفت تهران را شکست داد.

در آغاز هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، تیم های نفت تهران و استقلال تهران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتنند که این دیدار حساس در نهایت با نتیجه 2-1 به نفع استقلال پایان رسید.

بازی با میدان داری و حملات استقلال آغاز شد و این تیم به لطف پاس های طلایی سرور جپاروف و داریوش شجاعیان چندین بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما علی قربانی و جابر انصاری نتوانستند از موقعیت های ایجاد شده استفاده کنند.

در دقیقه 37 و روی یک ارسال از نقطه کرنر، تیم نفت تهران توانست برخلاف جریان بازی توسط محسن بنگر با ضربه سر به گل برسد و از استقلال پیش بیفتد تا نیمه  اول با همین یک گل به سود شاگردان هومن افاضلی به پایان برسد.

استقلال در نیمه اول یک تعویض هم داشت.فرشید باقری در دقیقه 39 به دلیل آسیب دیدگی از زمین خارج شد و جای خود را به امید نورافکن داد.

در نیمه دوم و با ورود امید ابراهیمی و وریا غفوری به زمین،فشار حملات استقلال افزایش یافت. آبی پوشان چندین بار در این نیمه با اتکا به حرکات خسرو حیدری و امید نورافکن صاحب فرصت های گلزنی شدند که با بی دقتی مهاجمین و البته واکنش های خوب میلاد فراهانی،این فرصت ها از دست رفت. ضمن اینکه دفاع چند لایه و پرتعداد نفتی ها هم اجازه خلاقیت و فرصت سازی زیاد را از استقلالی ها سلب کرده بود تا اینکه در دقیقه 75،وریا غفوری با نفوذی عالی توپ را در مرکز محوطه جریمه به جابر انصاری رساند تا این بازیکن با ضربه ای دقیقه کار را به تساوی بکشاند و باعث فرار استقلال از شکست شود.

حملات پر دامنه استقلال بعد از گل مساوی هم ادامه داشت تا اینکه امید نورافکن موفق شد در دقیقه 88 روی ارسال دقیق خسرو حیدری دروازه نفت را برای بار دوم فرو بریزد تا استقلال با بازگشتی دیدنی در نیمه دوم،سه امتیاز این بازی را مال خود کرد.

با این نتیجه استقلال با 44 امتیاز به رتبه دوم جدول رسید و نفت هم با همان 24 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید