مقایسه پرسپولیس با نیم فصل اول / تفاوت فاحش

کدخبر: ۲۰۵۷۶۹
پرسپولیس برانکو نسبت به نیم فصل اول، با افت فاحشی روبرو شده است.
مقایسه پرسپولیس با نیم فصل اول / تفاوت فاحش

عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ برتر، بین ذوب آهن و استقلال دست به دست می‌شود و پرسپولیس با شکست امروز مقابل سایپا، رده سوم را هم با این تیم شریک شد. نتایج فوق العاده پرسپولیس در نیم فصل اول و فاصله این تیم با رقبا، باعث شده این نتایج خللی در قهرمانی آن‌ها ایجاد نکند اما پرسپولیسی‌ها در مقایسه با نیم فصل اول خودشان، افت فاحشی داشته‌اند که می‌تواند آن‌ها را برای فصل آینده نگران کند.

پرسپولیس نیم فصل اول، از ۱۱ بازی ابتدایی با همین رقبا ۲۶ امتیاز گرفته بود. آن‌ها دور رفت، استقلال را شکست دادند و سایپا را در ورزشگاه حریف بردند. دو بازی که دور برگشت، هر دو با شکست آن‌ها تمام شد و کارنامه پرسپولیس تا اینجای نیم فصل دوم، گرفتن فقط ۲۱ امتیاز یعنی ۵ امتیاز کمتر از نیم فصل اول بوده است.

پرسپولیس فصل پیش هم نیم فصل اول از ۱۱ بازی ابتدایی ۲۳ امتیاز و نیم فصل دوم، ۲۷ امتیاز گرفته بود. لیگ پانزدهم هم نیم فصل دوم، آن‌ها از یازده بازی اول‌شان ۲۳ امتیاز گرفته بودند. یعنی بعد از نیم فصل اول لیگ پانزدهم، سابقه نداشته تیم برانکو هیچ نیم فصلی کمتر از این امتیاز بگیرد. افتی که برای تکرار موفقیت‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان، هر چه سریعتر باید به پایان برسد./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید