علی دایی: مقابل پرسپولیس خوش شانس بودیم

کدخبر: ۲۰۵۷۷۰
مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپا از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس ابراز خرسندی کرد و گفت: یکی از سخت‌ترین بازیهایمان را برگزار کردیم.
علی دایی: مقابل پرسپولیس خوش شانس بودیم

علی دایی پس از پیروزی دو بر یک سایپا مقابل پرسپولیس در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران در جمع خبرنگاران گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم. یکی ازسخت ترین دیدارهایمان بود. به بازیکنانم تبریک می گویم چرا که سعی و تلاش زیادی در نیمه دوم انجام دادند.

سرمربی سایپا ادامه داد: برخی صحنه ها خوش شانس هم بودیم. اما در نیمه اول می توانستیم به گلهای بیشتری هم برسیم. طبیعی بود پرسپولیس در نیمه دوم فشار زیادی بیاورد. اما توانستیم راه‌های گلزنی آنها را ببندیم.

دایی درباره اتلاف وقت دروازه بان سایپا گفت: این اظهار نظر شخصی شماست و من چنین اعتقادی ندارم. خودم با این موضوع مخالفم. بر اساس داشته هایمان استفاده می کنیم. من مجبور بودم از بازیکنانی که دیشب ساعت ۱۰ به هتل محل اقامت رسیدند استفاده کنم. شما نمی توانید به هیچ وجه مهره های پرسپولیس را با سایپا مقایسه کنید.

وی در خصوص اینکه قهرمانی پرسپولیس بار دیگر به تعویق افتاد گفت: آنها خیلی وقت است قهرمان شده اند. آنها قهرمان هستند. پرسپولیس در صورتی قهرمان نمی شود که عجیب ترین اتفاقات بیفتد.

وی درباره هدف سایپا در فصل جاری بار دیگر صحبت کرد و گفت: هدفمان رسیدن به آسیاست. می خواهیم به این مقصود هم برسیم.

دایی درباره تشویق هایی که از سوی هواداران پرسپولیس شد اظهار داشت: ما همه پرسپولیسی بودیم و هستیم. روزگار باعث می شود گاهی مقابل این تیم قرار بگیرم. دست تک تک هواداران پرسپولیس را می بوسم. همیشه پرسپولیسی هستم. می خواهم این تیم همواره ببرد اما وقتی مقابل پرسپولیس هستم باید فکر بردن باشیم. جا دارد این برد را به کارکنان مجموعه سایپا تقدیم کنم که تلاش هایشان باعث شده است در اینجا قرار بگیریم.

سرمربی سایپا در خصوص عملکرد خوب آرمان رمضانی مهاجم سایپا گفت: او هنوز جا دارد رشد کند و در حد ۶۰ درصد خودش است. او باید قدر خودش را بداند و به جایگاه های بهتری برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید