ظریف :شرم بر صهیونیست های غاصب و ستمکار

کدخبر: ۲۰۵۸۶۰
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار توئیتی نسبت به کشتار بی شرمانه و ظالمانه فلسطینیان توسط صهیونیست های اشغالگر واکنش نشان داد.

محمد جواد ظریف روز شنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: درست در شب عید پسح که یادآور نجات حضرت موسی و قومش توسط خداوند از یوغ ستمگران است، صهیونیست های ستمکار، فلسطینیان - که زمین شان توسط صهیونیست ها غصب شده است - را در تظاهراتی صلح آمیز برای آزادی از اسارت نژادپرستانه به خاک و خون می کشند. شرم شان باد.

فلسطینیان روز جمعه با تجمع در مناطق مختلف غزه، راهپیمایی موسوم به راهپیمایی «بازگشت بزرگ» را همزمان با سالگرد «روز زمین» برگزار کردند.

هزاران فلسطینی جمعه در نوار غزه در اجتماعی اعتراض آمیز که 6 هفته ادامه دارد، تجمع کردند و با نصب چادرهایی نزدیک فلسطین اشغالی خواستار بازگشت به سرزمین های خود شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی، نظامیان، تانک ها و تک تیراندازان خود را روی خاکریزها مستقر کردند و هر از گاهی به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی نزدیک منطقه الشجاعیه در شرق غزه شلیک می کنند.

وزارت بهداشت فلسطین شمار زخمی ها و آسیب دیدگان حملات رژیم صهیونیستی به راهپیمایان را تا بامداد شنبه، یک هزار و 416 نفر اعلام کرد.

رژیم صهیونیستی در ماه مارس سال 1976 هزاران هکتار از سرزمین های فلسطینیان را تصاحب کرد و این اقدام باعث خشم گسترده شهروندان در سراسر خاک فلسطین شد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید