رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران:

عملکرد نجفی در شهرداری تهران قابل قبول است

کدخبر: ۲۰۵۹۸۸
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن قابل قبول دانستن عملکرد شهردار تهران، تاکید کرد که باید با انصاف و با توجه به اختیارات و امکانات محدود درباره رویکرد مدیریت شهری قضاوت کنیم.

  محمدجواد حق شناس با بیان اینکه مجموعه‌ای که امروز آمده، علاوه بر اداره شهر، گروگان ده‌ها هزار میلیارد تومان بدهی گذشته است، گفت: در حال حاضر هفته و روزی نیست که طلبکاران، مطالبات خود را که به حق هم هست، پیگیری نکنند. بررسی منصفانه در مورد رویکرد مدیریت شهری در این مدت، مبتنی بر اختیارات، امکانات، موانع و محدودیت‌هایی است که بر سر راه شهردار تهران قرار دارد. در مجموع عملکرد آقای نجفی قابل قبول است.

به گزارش ایلنا وی با بیان اینکه باید به یاد داشته باشیم که شهرداری و شورای جدید هفت ماه است که در موقعیت تصمیم‌‌‌‌سازی قرار گرفته‌‌‌‌‌اند و جایگزین مجموعه‌‌ای شده‌‌‌اند که ١٤ سال در مدیریت شهری حضور مستمر داشته‌‌‌اند، اظهار داشت: ١٤ سال شهر را با روش‌‌های غیرقابل قبول اداره کردند و به «شهرفروشی» مشغول بودند و شهر را به این روز و روزگار انداختند. باید با اصل انصاف و با توجه به حوزه اختیارات و امکانات محدود از یک سو و موانع و محدودیت‌های متعددی که شهردار تهران با آنها رو به روست، در مورد رویکرد مدیریت شهری قضاوت کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان با تاکید بر اینکه مسئله املاک نجومی به دادگاه ارجاع شده است، اظهار داشت: ما منتظر رأی نهایی دادگاه هستیم و در صورت مشخص شدن موضوع به تعهدات خود عمل خواهیم کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید