یارانی که برای ترامپ باقی ماندند + عکس

کدخبر: ۲۰۶۲۶۳
با وجود اینکه دونالد ترامپ در تصمیم گیری های بسیار خود را بوده اما از زمان کاندید شدن تا دستیابی به ریاست جمهوری آمریکا مشاوران و حامیان متعددی در کنار وی بوده اند که در این گزارش به آنها اشاره خواهیم کرد.
یارانی که برای ترامپ باقی ماندند + عکس

به گزارش اقتصاد نیوز ؛ جان کلی (John Kelly)، رییس کارکنان کاخ سفید که مخالف اعطای اختیار زیاد به کوشنر داماد ترامپ و ایوانکا ترامپ است.  او مورد وثوق جمهوری خواهان سنتی است اما اخیرا به رغم حمایتی که ترامپ از او داشته اختلافاتی با هم پیدا کرده اند.

جان کلی

جرد کوشنر (Jared Kushner)، داماد و مشاور ارشد در دولت ترامپ که نقش اصلی او در پیشبرد برنامه موسوم به صلح خاورمیانه است که چند سالی است به دلیل اختلافات فلسطین و رژیم اسراییل بلاتکلیف باقی مانده است.

جرد کوشنر

ایوانکا ترامپ (Ivanka Trump ) دختر ترامپ که در اوایل حضور در دولت ترامپ قدرت نفوذ زیادی بر روی پدر خود داشت اما با حضور جان کلی در کاخ سفید از میزان نفوذ او کاسته شده است.

ایوانکا ترامپ

جان بولتون (John Bolton)، تا چند روز دیگر او قرار است جانشین مک مستر، مشاور فعالی امنیت ملی ترامپ شود. او سازگاری با بیشتری با اهداف تندروانه و رادیکال دونالد ترامپ دارد. او یکی از ضد ایرانی ترین چهره های آمریکایی به حساب می آید.

جان بولتون

کلیان کان وی (kellyanne conway)، مشاور سیاسی دونالد ترامپ که زمانی رییس کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ بود. گفته می شود از زمانی که وی مدریت کارزار انتخاباتی ترامپ را بر عهده گرفت تیم او جان گرفت و به پیروزی رسید.

کلیان کان¬وی

مایک پنس (Mike Pence)، معاون رییس جمهوری آمریکا که گفته می شود مورد توجه بسیاری از جمهوری خواهان تندرو و سنتی این کشور است. گفته می شود او نقش متعادل کننده دولت ترامپ را بر عهده دارد. ترامپ قدرت برکناری او را ندارد و تحت شرایط بسیار بسیار سخت یک رییس جمهور می تواند معاون خود را از کار برکنار کند

مایک پنس

یاران مهم اما جدا شده ترامپ

استیو بنن (Steve Bannon) استیو بنن مشاور ارشد سابق دونالد ترامپ کسی بوده که پایه گذار شعار اصلی ترامپ در کارزار انتخاباتی بوده است. شعار اول آمریکا، شعاری است که پای آمریکا را از بسیاری مناسبات جهانی در تجارت و حوزه نظامی بیرون می کشد. او دارای افکار دست راستی و فاشیستی است و با کناره گیری او طرفداران قدرت جهانی آمریکا در دولت ترامپ دوباره جان گرفتند.

استیو بنن

رینس پریبوس (Reince Priebus) رییس سابق کارکنان کاخ سفید که به همراه کان وی و بنن مثلث پیروزی ساز ترامپ را تشکیل داده بودند. او جزو جمهوری خواهان کلاسیک بود و با بنن بعد از پیروزی اختلافات اساسی پیدا کرد و در نهایت از سوی ترامپ از کار برکنار شد.

Reince Priebus

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید