آموزش تصویری بازی در تلگرام

کدخبر: ۲۰۶۵۴۰
سخت افزار:تلگرام یک سال پس از معرفی، قابلیت بازی بر روی این پلت فرم را ایجاد کرد. بیش از 100 بازی در تلگرام وجود دارد که در حال حاضر در حدود 30 بازی در دسترس است. شما می توانید در چت های خود با دوستان و در گروه ها، بدون نیاز به نصب، بازی را با گرافیک و صدا به راحتی بازی کنید. در ادامه این مطلب با آموزش تصویری بازی در تلگرام در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. با ما همراه باشید.
آموزش تصویری بازی در تلگرام

ابتدا در یکی از صفحات چت خود با دوستان، گروه و یا همان صفحه شخصی خودتان (Saved Messages) نام ربات @gamee را تایپ کنید. با تایپ این کلمه زبانه ای باز خواهد شد که تعدادی از بازی ها را به انتخاب خود ربات به شما پیشنهاد خواهد داد.

اگر بازی مورد نظر خودتان را در میان بازی های پیشنهاد شده پیدا کردید، تنها کافیست آن را انتخاب و بازی را شروع کنید. اما اگر تمایل دارید از میان بازی های بیشتری، انتخاب کنید، گزینه Explore Games را انتخاب کنید.

 

حالا به صفحه بات بازی های تلگرام منتقل خواهید شد:

گزینه Play With Friends (بازی با دوستان) شما را به مرحله قبل بازمیگرداند و از بازی های پیشنهاد شده می توانید یک بازی انتخاب کنید.

گزینه Random Game همانطور که از نامش پیداست، یک بازی را به طور تصادفی به شما پیشنهاد میدهد.

گزینه Trending Games Today بازی های داغ و پرطرفدار امروز را به شما نشان میدهد که با انتخاب هر کدام از آنها وارد بازی خواهید شد.

گزینه Last Played Games آخرین بازی هایی که خودتان تست کرده اید را معرفی می کند. اگر تا امروز بازی های تلگرام را امتحان نکرده باشید، این قسمت خالی خواهد بود.

گزینه Categories بازی های موجود در تلگرام را براساس سبک بازی دسته بندی کرده است و شما با انتخاب سبک مورد علاقه تان می توانید بازی مناسب پیدا کنید.

گزینه Your Highscores رکوردهای شما در بازی های بات gamee را به شما نشان خواهد داد.

با انتخاب گزینه Rate Bot شما می توانید به این بات امتیازدهی کنید.

و در نهایت گزینه Download Gamee به شما این امکان را میدهد که با دانلود گیمی، بازی های بیشتری در اختیار داشته باشید.

با انتخاب بازی مورد نظرتان شما می توانید آن را تکی (Play Solo) و یا به همراه دوستانتان (With Friends) تجربه کنید. اگر بخواهید با دوستانتان بازی کنید، تنها کافیست پس از انتخاب گزینه With Friends، مشخص کنید که قصد بازی با کدام دوست و یا دوستان یک گروه خاص را دارید.

بازی های تلگرام بر روی آیفون 4 و جدیدتر و دستگاه های با سیستم عامل اندروید 4.4 و جدیدتر و نسخه 3.13 تلگرام و بالاتر اجرا خواهد شد. خوب است بدانید که این بازی ها حتی یک بایت از حافظه گوشی شما را اشغال نمی کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید