افت ارزش سهام باشگاه یوونتوس پس ازگل برگردان رونالدو

کدخبر: ۲۰۶۵۴۱
شکست یوونتوس مقابل رئال مادرید و پیش‌بینی‌ها مبنی بر عدم صعود این تیم به نیمه‌هایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد سهام باشگاه ایتالیایی به پایین‌ترین رقم ۸ ماه اخیر خود برسد.
افت ارزش سهام باشگاه یوونتوس پس ازگل برگردان رونالدو

ارزش سهام باشگاه یوونتوس در بورس میلان بعد از شکست این باشگاه ایتالیایی مقابل رئال مادرید در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کاهش پیدا کرد.

به گزارش بلومبرگ، ارزش سهام یوونتوس بعد از این شکست که با گل خارق‌العاده کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید همراه بود ۷٫۹ درصدی مواجه شد. سهام این باشگاه که در اختیار خانواده آنیلی قرار دارد، بعد از این افت به ۶۶۳ میلیون یورو (۷۷۸ میلیون دلار) رسید که پایین‌ترین رقم از آگوست سال گذشته به حساب می‌آید.

بیانکونری که از ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی تا کنون حدود ۱۸ درصد افت ارزش سهام داشته است بیشترین لغزش را در بین ۲۲ عضو فوتبالی بورس استاکس اروپا (STOXX Europe Football Index) داشته است.

یووه شانس بسیار کمی برای راهیابی به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد. اگر این اتفاق بیفتد ۷٫۵ میلیون یورو از یوفا پاداش خواهد گرفت. لیگ قهرمانان اروپا در کل ۱٫۲۷ میلیارد یورو درآمد دارد که بین همه تیم‌های حاضر به نسبت‌های گوناگون تقسیم می‌‌شود.

 

 

خانواده آنیلی، که بیش از ۹۰ سال است مالک یووه هستند در کمپانی‌های تجاری و صنعتی بزرگی نظیر فراری و فیات کرایسلر را هم نیز سهامداران بزرگی هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید