بازی موثر امید ابراهیمی و کمک ویژه به استقلال

کدخبر: ۲۰۶۵۵۳
سایت نود: بازی مقابل سیاه‌جامگان و برد استقلال مقابل این تیم را می‌توان بیش از همه به نام امید ابراهیمی نوشت. بازیکنی که بهترین بازی فصلش را انجام داد و بهترین آمار را در این بازی ثبت کرد.
بازی موثر امید ابراهیمی و کمک ویژه به استقلال

امید ابراهیمی مدت‌هاست که به فرم ایده‌آلش بازگشته است. تجربه استقلال در این سال‌ها نشان داده که اوج گرفتن این تیم بدون آمادگی ابراهیمی ممکن نیست. با این حال ابراهیمی آماده با وجود تمام تاثیرگذاری‌هایش تا این‌جای فصل نتوانسته بود پاس گلی به نام خودش در لیگ برتر ثبت کند. اگرچه او با دو پاس، زمینه گل‌به خودی بازیکنان نفت تهران و استقلال خوزستان در دو بازی تیمش را فراهم کرده بود اما هیچ پاس گلی نداده بود تا بازی مقابل سیاه‌جامگان.

ابراهیمی تا پیش از این بازی، بر اساس آمار متریکا با میانگین ۸۶،۱ لمس توپ در هر بازی، رکورد موثرترین حضور را در بین استقلال داشت. آمار پاس کلیدی این بازیکن اما به تعداد قابل قبولی نرسیده بود. او در بازی‌های تیمش به غیر از بازی مقابل استقلال خوزستان در هر بازی حداکثر یک پاس کلیدی داده بود و ۹ بازیکن استقلال بیش از او پاس کلیدی ارسال کرده بودند.

امید ابراهیمی در بازی مقابل سیاه‌جامگان اما همه آمارش را بهبود بخشید. او دو پاس گل زیبا برای علی قربانی و فرشید اسماعیلی ارسال کرد و با یک پاس در عمق، زمینه‌ساز گل سوم استقلال شد. در روزهای نزدیک به جام‌جهانی که بازیکنان رقابت تنگاتنگی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم کی‌روش دارند امید ابراهیمی با بهترین بازی فصلش هم زمینه‌ساز برد استقلال و رسیدن این تیم به جایگاه دوم جدول شد و هم میزان آمادگی‌اش را به رخ کی‌روش کشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید