جشن تولد مهران مدیری با حضور عادل فردوسی پور + عکس

کدخبر: ۲۰۶۶۴۲
عادل فردوسی پور مجری برنامه پرطرفدار نود شب گذشته مهمان آخرین برنامه دورهمی شد و در جشن تولد 50 سالگی مهران مدیری در این برنامه شرکت کرد.

نمناک؛ برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 17 فروردین ماه 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در آخرین برنامه دورهمی میزبان عادل فردوسی پور مجری پرطرفدار برنامه نود بود و یکی از جذاب ترین گفتگوها در این برنامه رقم خورد.

مهران مدیری با ورود عادل فردوسی پور به استودیوی دورهمی درباره گفتگو گریز بودن مجری نود گفت :از برنامه سوم دورهمی تا همین چند برنامه قبل هر قسمت میگفتم عادل به برنامه بیا و بالاخره راضی شد تا به اینجا بیاید و با طرح این مساله از عادل فردوسی پور پرسید چرا فراری هستی از مصاحبه و گفتگو گریزی که او گفت:من کلا آدم خجالتی و کم حرفی هستم و غیر از نود و جلوی دوربین خیلی کم حرف میزنم و در حد دو سه کلمه .

اجرای خاص عادل فردوسی پور سوژه مهران مدیری شد

مجری دورهمی در ادامه صحبت هایش به سبک راحت اجرای عادل فردوسی پور اشاره کرد و گفت:عادل جلوی دوربین خیلی راحت است و هرکاری دوست دارد انجام میدهد ، مثلا سه مهمان در برنامه دارد و آنها در حال صحبت هستند و عادل در همین حین گوشی اش را چک میکند ، حواسش به پشت صحنه هست و در کل هرکاری دوست دارد انجام میدهد و آخر سر هم اگر فرصت شد به مهمان نگاه میکند ، این نوع اجرا از کجا می آید؟ مجری نود که از این حرف مدیری خنده اش گرفته بود گفت:باید تمرین کنم که اینطور نباشم ولی در کل من آدم راحتی هستم و همه اینهایی که شما میگویید درست است و گاهی پیش آمده بود که حتی موقع پخش برنامه زمانی که تصویر کارشناس برنامه را نشان میدادند استودیو را ترک کرده ام و مشغول به کار خاصی بودم.

عادل فردوسی پور مهمان برنامه دورهمی شد

مهران مدیری درباره علت جذاب بودن فوتبال صحبت هایی به میان آورد و دباره عدم علاقه اش به فوتبال گفت و از بازیکنان محبوبش نام برد و درباره احوالات بازیکن محبوبش از عادل فردوسی پور پرسید و از او خواست درباره ورودش به این رشته بگوید که گفت :من سال 73 مترجم روزنامه ابراز ورزشی بودم و برای تلویزیون تست گزارشگری دادم و سال 75 وارد این حرفه شدم اما ابتدا تنیس گزارش میکردم و با اطلاعات فوتبالی که داشتم به سمت گزارشگری فوتبال رفتم .

عادل فردوسی پور درباره ایده اولیه برنامه نود گفت :ایده اولیه این برنامه از سمت خودم مطرح شد و خوشبختانه با وجود اینکه خیلی جوان بودم مورد اعتماد قرار گرفتم و از سال 78 این برنامه را روی آنتن بردم و تا زمانی که مردم این برنامه را دوست داشته باشند آن را ادامه خواهم داد.

مجری دورهمی با اشاره به این صحبت عادل فردوسی پور که گفته بود مهران مدیری نود نمیبیند گفت :گفتی من نود نمیبینم؟! من نود میبینم و خوب میدانم که عادل عاشق دعوا انداختن دیگران است و اصلا از این کار لذت میبرد و رکورددار دعوای تلفنی مهمان برنامه با یکدیگر است که صدای خنده های عادل فردوسی پور بلند شد و گفت من اعتراف میکنم که شما نود میبینید ولی از نوع اغراق شده اش و دوباره مدیری به شباهت خودش با عادل فردوسی پور در ضعیف بودن حفظ کردن آدرس اشاره کرد و درباره باهوش بودن مجری نود صحبت کرد و از تحصیلات او پرسید که گفت:من لیسانس صنایع از دانشگاه شریف دارم و از همین دانشگاه سال 78 فوق لیسانسم را گرفته ام و امسال هم دکترا را خواهم گرفت و در حال حاضر در همین دانشگاه زبان تخصصی صنایع تدریس میکنم.

چرا عادل فردوسی پور از تعطیلات متنفر است

عادل فردوسی پور درباره تنفرش از تعطیلات گفت :من عاشق کار کردن هستم و از اینکه چند روز همه جا تعطیل باشد لجم میگیرد و همیشه از اینکه نتوانم کار کنم خسته میشوم و همیشه احساس میکنم چقدر زمان کم دارم اما امسال در تعطیلات کتاب ترجمه کردم و احساس کردم تعطیلات چقدر خوب است.

عادل فردوسی پور در تولد 50 سالگی مهران مدیری

مهران مدیری دوباره به یکی از خصوصیات جالب عادل فردوسی پور اشاره کرد و گفت :عادل یک خصوصیت جالب دارد و این است که کسی را که چندین سال است میشناسد یکدفعه در مواجه شدن با او نمیشناسد و به شوخی گفت همین الان پشت صحنه من خودم را به عادل معرفی کردم تا شناخت.

عادل فردوسی پور در پاسخ به سوال همیشگی مهران مدیری درباره عاشق شدن گفت :بله من عاشق شدم و هنوز هم هستم و به نظرم عشق یک چیز عادی در زندگی است که به آن جهت میدهد و به همین صحبت ها درباره عاشق شدن بسنده کرد .

مهران مدیری به بد غذا بودن عادل فردوسی پور اشاره کرد و گفت :عادل خیلی بد غذاست و برای همین اینقدر هیکل خوبی دارد ، در کل چیزهایی که همه میخورند را نمیخورد و چیزهایی که کسی نمیخورد را میخورد و عادل فردوسی پور هم این موضوع را تایید کرد.

غافلگیری مهران مدیری در برنامه دورهمی با عادل فردوسی پور

در بخش های پایانی این گفتگو عادل فردوسی پور به بزرگترین ترس زندگی اش که از دست دادن عزیزانش بود اشاره کرد و یک دفعه برق های استودیوی دورهمی خاموش شد و با پخش آهنگ تولدت مبارک مهران مدیری غافلگیر شد و جشن تولد 50 سالگی این مجری محبوب با کیک جالبی از طرح برنامه دورهمی با حضور عادل فردوسی پور برگزار شد.

هدیه عادل فردوسی پور برای تولد مهران مدیری

در پایان برنامه عادل فردوسی پور دو کتاب خودش را به عنوان هدیه به مهران مدیری تقدیم کرد و فرش دست بافتی که لوگوی نود روی آن حک شده بود را به موزه دورهمی هدیه داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید