هشدار جدی مجلس به «کی روش»

کدخبر: ۲۰۶۶۶۰
خبرگزاری ایرنا:عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از هشدار جدی مجلس به سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص موضع گیری های اخیرش در مقابل بازیکنان ومربیان ایرانی خبر داده است.
هشدار جدی مجلس به «کی روش»

 یک روز پس از دیدار دوستانه ایران و تونس که چهارم فروردین ماه جاری با نتیجه یک بر صفر به سود تیم حریف به پایان رسید، گفته بود؛ بازیکنان لیگ ایران توانمندی فنی لازم برای کمک به تیم ملی در جام جهانی را ندارند. 

همین اظهار نظر سرمربی تیم ملی کافی بود کارشناسان و مربیان داخلی انتقادات خود را به کی روش افزایش دهند تا جایی که برخی از آنها این اظهارات را «توهین این مربی پرتغالی به فوتبال ایران» تعبیر کردند.

 پس از ورود اهالی فوتبال به این موضوع، همایون یوسفی نماینده فوتبالی مجلس و عضو فراکسیون ورزش نیز به اظهارات کی روش به صورت جدی واکنش نشان داد. 

 وی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اعلام کرد که کی روش بعد از سالها حضور در ایران هنوز به فرهنگ و آداب ایرانی آشنا نشده و چنانچه اظهار نظرهای او همچنان به این شکل ادامه داشته باشد به طور حتم مجلس از طریق وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود جدی خواهد کرد. 

 ** انعطاف فدراسیون فوتبال مقابل «کی روش» 

وی تاکید کرد: کی روش در مدت حضورش در تیم ملی نتایج خوبی را بدست آورده اما اظهاراتی داشته که مناسب نبوده است و متاسفانه فدراسیون فوتبال نیز در مقابل او بسیار منعطف عمل می کند. عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متاسفانه این اولین باری نیست که کی روش اینگونه اظهار نظر می کند و احساس می کنم با توجه به هزینه های بسیار سنگینی که برای او انجام می شود، ما می توانستیم از مربیان بسیار بزرگتر و کم حاشیه تر بهره ببریم. 

 ** حل نشدن مشکل حق پخش تلویزیونی در کوتاه مدت

 یوسفی در خصوص جلسات مجلس شورای اسلامی برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی نیز گفت: کارگروه تشکیل شده در وزارت ورزش، جلسات خوبی را برگزار کرد که اتفاقا نتایجی نیز در این رابطه بدست آمده است. 

 وی افزود: این کارگروه جلساتی را با مسئولان سازمان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال داشته است و قرار شده به زودی نتیجه نهایی را اعلام کند. با توجه به ساختار اقتصادی، حل این مشکل در کوتاه مدت ممکن نیست اما می توان وضعیت موجود را بهبود بخشید. عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور به دادن حق پخش نیستیم، گفت: قطعا با توجه به قوانین موجود ناچاریم این مشکل را حل کنیم. 

 ** حضور خانواده ها در ورزشگاه نیازمند بررسی دقیق 

یوسفی در ادامه به حضور خانواده ها در ورزشگاه های فوتبال اشاره و اظهار کرد: به اعتقاد من این مساله باید از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار گیرد. نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع جنبه های فراوانی دارد که باید همه آنها مورد بررسی قرار بگیرد و سپس شرایط جامعه بررسی و اگر مشکلی نبود آن را اجرا کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید