واگذاری ملک به خبرنگاران صداوسیما پیگیری می شود

کدخبر: ۲۰۶۷۲۴
یک عضو شورای شهر تهران وعده داد که واگذاری ملک از سمت شهرداری تهران به خبرنگاران صداوسیما در جلسات آتی شورا پیگیری خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز، حسن خلیل آبادی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به صحبت‌های خبرنگار صدا و سیما در برنامه دورهمی در مورد املاکی که شهرداری پیشین به خبرنگاران  صدا و سیما واگذار کرده بود، به شهردار آنلاین گفت: «با توجه به اینکه هنور جلسات علنی شورای شهر تهران برگزار نشده است این موضوع را مطرح نکرده‌ایم ولی پس از برگزاری این جلسات حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.»

او ادامه می‌دهد: « این موضوع در زمان مسئولیت شورای پنجم رخ نداده است و متاسفانه در زمانی بوده که نظارت کافی بر سازمان شهرداری تهران وجود نداشته است ولی با همه این مسائل ما در شورای پنجم وظیفه داریم چنین موضوعاتی را پیگیری کنیم و برای شفاف شدن وضعیت موضوعی که به املاک نجومی معروف است از شهردار توضیحاتی را بخواهیم.»

وی اضافه می‌کند: «ما از شهردار تهران خواسته بودیم که این مسائل را ارزیابی کنند و در گزارش 10 روز اول خود به آن اشاره کند اما به دلیل وجود مسائل کلان وی نتوانست در گزارش خود به این موضوع اشاره‌ای داشته باشد.»

عضو شورای شهر تهران ادامه می‌دهد: « نباید بگوییم که این املاک به خبرنگاران داده شده است زیرا بسیاری از خبرنگاران این املاک را دریافت نکرده‌اند این املاک به نزدیکان محمدباقر قالیباف داده شده است. دستگاه‌ قضایی که به کوچکترین موضوع شهرداری تهران واکنش نشان می‌دهد باید به موضوع املاک نجومی ورود و با متخلفان آن برخورد کند. از دستگاه‌ قضایی کشور این انتظار می‌رود که با تخلفات شهردار و مسئولان شهری سابق برخورد قانونی کنند.»

 دو شب پیش یکی از خبرنگاران رسانه ملی که مهمان برنامه دورهمی بود اعلام  کرد که خبرنگاران رسانه ملی و حتی تایپیست های صدا و سیما از طریق تعاونی مسکن شهرداری تهران در دوره محمدباقر قالیباف خانه دار شده اند. موضوعی که صدای انتقاد بسیاری را بلند کرد و این مسئله را نوعی حاتم بخشی از سوی قالیباف عنوان کردند. البته محمدباقر قالیباف در مناظرات انتخاباتی اعلام کرده بود که املاک شهرداری را به رفتگران داده است اما در لیست منتشر شده اسامی برخی از خبرنگاران مطرح رسانه ملی به عنوان گیرندگان املاک نجومی به چشم می خورد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید