عضو شورای شهر تهران؛ بیماری دلیل کافی برای استعفای نجفی نیست

کدخبر: ۲۰۶۸۶۰
عضو شورای شهر تهران گفت: صدراعظم نوری بیماری را دلیل کافی برای استعفای نجفی نمی بینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صدراعظم نوری در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: اعتقاد دارم نکته ای که دکتر نجفی به عنوان بیماری به آن استناد کرد و آن را عامل استعفا خواند شرایط روحی و جسمی را ایجاد می کند که باعث می شود تصمیمات متاثر از این شرایط روحی باشد.

وی گفت: لذا خیلی این تصمیم فعلی را به صلاح نمی دانم و آن را متاثر از وضعیت روحی و جسمی ایشان می بینم.

صدراعظم نوری با بیان اینکه بیماری را دلیل کافی برای استعفا نمی بینم اضافه کرد: بیماری ایشان بیماری بسیاری از رجال کشور است. خود بیماری نمی تواند دلیل کافی باشد تا شخصی با سابقه ۳۹ ساله و درخشان کارش را نتواند ادامه دهد.

وی با بیان اینکه ۵ دلیل برای مخالفت با استعفای نجفی دارم، گفت: اعتقاد دارم دکتر نجفی با رویکردهای چشمگیری به میدان آمده و به صلاح شهر و شهروندان است که مدیریتش را با همیه رویه ادامه دهد.

وی گفت: نجفی با شعار مشارکت و شکوفایی آمده و از آن ابتدا جریانی تلاش کرد مانع از تحقق این شعار شود اما عملکرد قاطع و بسیار موثر تیم شهرداری و شورای شهر مانع از تحقق این تلاش ها شد.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات شهردار تهران جلوگیری از رانت خواری، ویژه خواری وفساد اداری بود و شهردار پاکدست تهران در این زمینه اقدامات بسیار مثبتی را به انجام رساند.

نوری با اشاره به اقدام دیگر شهرداری گفت: نجفی در حوزه شفاف سازی و دسترسی کامل به اطلاعات اقداماتی صورت داد که امروز از ویژگی های شهرداری در دوره مدیریت جدید است.

وی دلیل دیگر برای مخالف با استعفا را مسئولیت پذیری و پاسخگویی شهردار تهران خواند و گفت: همین که شهردار احساس می کند بیمار است و بیماری مانع از ارائه خدمات به شهروندان است نشانه مسئولیت پذیری او است.

این عضو شورای شهر تهران عدالت را آخرین نکته برای مخالفت با استعفا خواند و گفت: دکتر نجفی با یک رویه مبارزه با رانت خواری و شبکه هایی برآمده با بی عدالتی به میدان آمد و توانست اثربخش و کارآمد باشد.

وی گفت: تلاش بر تمرکز بر منابع پایدار، جلوگیری از تخریب محیط زیست، تراکم فر وشی و ... رویکردی حاصل کرد که نویدبخش الگوی موفقیت برای اداره کلان شهر تهران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید