برگزاری دومین مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی

تکلیف بودن و یا نبودن رسول خادم مشخص می شود

کدخبر: ۲۰۶۸۶۸
دومین مجمع فوق‌العاده‌ فدراسیون کشتی برای تعیین تکلیف استعفای رسول خادم فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود.
تکلیف بودن و یا نبودن رسول خادم مشخص می شود

رسول خادم، رییس فدراسیون کشتی اواخر سال گذشته در اعتراض به بی توجهی وزارت ورزش و جوانان نسبت به کشتی و همچنین برخی مسائل دیگر از سمت خود استعفا داد.

به دنبال این اتفاق 21 اسفند ماه سال 96 مجمع فوق‌العاده‌ فدراسیون کشتی به ریاست محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برای بررسی استعفای رسول خادم برگزار شد که در این مجمع تمامی اعضا به اتفاق با استعفای خادم مخالفت و خواستار بازگشت او به فدراسیون کشتی شدند. ضمن این که با توجه به در پیش رو بودن رقابت‌هایی همچون بازی‌های آسیایی جاکارتا و مسابقات قهرمانی جهان در رده‌های مختلف سنی، اعضای مجمع فرصت یک ماهه‌ای را به رسول خادم دادند تا تصمیم نهایی خود را در این باره اتخاذ کند.

با توجه به اتمام فرصت یک ماهه مجمع به رسول خادم، دومین مجمع فوق‌العاده‌ فدراسیون کشتی برای تعیین تکلیف این موضوع فردا (دوشنبه) از ساعت 14 در آکادمی ملی المپیک تهران برگزار خواهد شد.

هرچند برخی شواهد و شنیده‌ها حاکی از عدم بازگشت خادم به فدراسیون کشتی و اصرار وی بر استعفاست، اما همانطور که نزدیکترین افراد به خادم از تصمیم او مبنی بر استعفا بی خبر بودند، اینبار نیز باید تا لحظه آخر منتظر ماند و دید او چه در سر دارد.

شاید پیش از آغاز مجمع خادم به سر کار بازگردد تا عملا برگزاری مجمع لغو شود و شاید اینبار با دفعات قبل متفاوت باشد و وی تمایلی برای بازگشت نداشته باشد.

به هر حال در صورت عدم بازگشت خادم قرار است مجمع برای فدراسیون کشتی سرپرست انتخاب کند تا امور فدراسیون را در دست گیرد و پس از آن هم برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید