پنه‌لوپه کروز، ستاره هالیود: اصغر خیلی خاص است

کدخبر: ۲۰۶۹۲۰
پنه‌لوپه کروز در گفت‌گویی نوع کارگردانی اصغر فرهادی را مورد تشریح کرد.
پنه‌لوپه کروز، ستاره هالیود: اصغر خیلی خاص است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کافه سینما این بازیگر سینما در گفت‌وگو با ال پاییس تاکید کرد: می خواهم با کارگردانانی کار کنم که ریسک پذیرند. وقتی تماسی ازفرهادی دریافت کردم، که عاشق کارش هستم، و بهم گفت که می خواهد برایم نقشی بیافریند، بسیار هیجان زده شدم. اصغر خیلی خاص است، خیلی حساس... می خواهی هرچه داری را به او بدهی. ین سخت ترین نقشی بود که در کل حرفه ام انجام داده ام.

[در این مدت] ایستادم، از قلبم پیروی کردم. خوب پیش رفت و پروژه های واقعا جالبی به دست آوردم که مرا برای دو تا سه ماه مشغول نگه می داشت...به استثنای فیلم اصغر فرهادی که فیلمبرداری اش چهار ماه طول کشید. البته این طوری نبود که مجبور باشم در طول فیلمبرداری از خانواده ام دور باشم.

خاویر باردم هم گفت: او [اصغر فرهادی] همه چیز را می بیند. ممکن است یک کلمه هم نفهمد، اما می داند داری چه می گویی. او فقط صداقت خالص را تا عمیق ترین درجه اش می خواهد تا بتوانی نقاب از چهره ات برداری و عریان به همان نقطه برسی. من به اینکه هرچه در چنته داری روی کنی معتقدم، اما برای دستانی که حساس، پر عاطفه و خوب است، برای همین است که این کار را برای او می کنی. بهش اطمینان داری. و او بسیار بانمک است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید