مهدی ترابی بازیکن سرباز تراکتورسازی می شود

کدخبر: ۲۰۷۰۹۸
باشگاه تراکتورسازی رایزنی های خود را برای جذب ستاره جوان سایپا و تیم ملی آغاز کرده است.

تراکتورسازی یک فصل ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و با وجود تغییر کادرفنی همچنان سایه حضور در نیمه پایین جدول بالای سر این تیم است. این تیم تبریزی که پس از دو پنجره محرومیت از نقل و انتقالات زمستان گذشته با قدرت وارد بازار شد و چندین بازیکن جدید جذب کرد، برای بازگشت به جمع مدعیان در آغاز فصل آینده هم عزمش را جزم کرده است.

بر همین اساس تنها تیم نظامی لیگ برتر اولین خرید فصل جدیدش را مشخص کرده و این بازیکن هافبک ملی پوش تیم سایپا خواهد بود.

تراکتورسازی که نیم فصل هم تلاش هایی برای جذب ترابی انجام داده بود رایزنی های خود را بیشتر کرده است. گفته می‌شود ترابی که تا پایان لیگ هجدهم با سایپا قرارداد دارد دفترچه اعزام به خدمت سربازی اش را پست کرده و امیدوار است به دلیل کسری خدمت تنها یک نیم فصل بازیکن سرباز باشد و از نیم فصل دوم به سایپا بازگردد.

ترابی البته خیلی امیدوار بود که بعد از جام جهانی بتواند لژیونر شود و مانند خیلی از بازیکنان دیگری که بدون پایان خدمت ترانسفر شدند، فوتبالش را خارج از کشور ادامه دهد اما به نظر می‌رسد راهی برای نرفتن به خدمت پیدا نکرده و پیشنهادات زیادی را هم به همین دلیل از دست داده است.

ترابی به دلیل بهره مندی از برخی کسر خدمت ها می‌تواند با یک فصل عضویت در تراکتور سربازی‌اش را به اتمام برساند و احتمال اینکه او فقط یک نیم فصل سرباز باشد و سپس طبق قرارداد به سایپا بازگردد یا با موافقت سایپا لژیونر شود زیاد نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید