آمادگی به موقع ستاره‌های کی‌روش

کدخبر: ۲۰۷۱۲۵
شروع ناامید کننده مهاجمان ایرانی در این فصل، خبر بدی برای کارلوس کی‌روش در سال منتهی به جام جهانی بود. آزمون و قوچان‌نژاد گل نمی‌زدند، طارمی محروم بود و فقط جهانبخش در اوج قرار داشت. آمار بد ملی‌پوشان ایران به مرور، توسط رضایی و انصاری‌فرد بهتر شد و حالا دیگر مهاجمان تیم ملی که شانس بیشتری هم برای بازی در ترکیب ثابت کی‌روش دارند، به اوج برگشته‌اند.
آمادگی به موقع ستاره‌های کی‌روش

کاوه رضایی در سه بازی آخر تیمش گلی نزده اما قبل از آن، در سه بازی قبلی دو گل و یک پاس گل داشت. آماری که آمادگی او را برای سفر به روسیه تضمین می‌کند. انصاری‌فرد هم قبل از اخراج دست جمعی بازیکنان المپیاکوس، تک‌گل تیمش را در آخرین بازی آن‌ها زد. رضا قوچان‌نژاد، مهاجم اصلی تیم ملی در جام جهانی برزیل که این فصل شروع بدی داشت، حسابی اوج گرفته و از هفته بیستم به صورت میانگین هر دو هفته، یک گل در لیگ هلند می‌زند. او در دو بازی از سه بازی آخر تیمش هم پاس گل داد. سردار آزمون مهاجم ثابت تیم ملی در سال‌های اخیر هم پس از ۲۰ هفته انتظار برای اولین گل فصل، حسابی روی فرم آمده و با دو گل و ۴ پاس گل در ۴ بازی آخر فصل، خیال کی‌روش را از آمادگی‌اش راحت کرده است.

علاوه بر این ۴ نفر، وینگرهای ترکیب کی‌روش هم اوضاع خوبی دارند. طارمی پس از پایان محرومیتش، نمایش فوق‌العاده‌ای در قطر داشته و همین هفته هم دو گل برای تیمش زد. سامان قدوس قبل از شروع سال جدید لیگ سوئد، نمایش خوبی در لیگ اروپا داشت و آخرین بازی تیمش دو پاس گل مقابل آرسنال داد. نمایشی که در بازی رفت، با تمجید آرسن ونگر همراه شد. علیرضا جهانبخش هم که مدت‌هاست، بدون وقفه در اوج قرار دارد و در هر سه بازی آخر تیمش، گل ساخته و علاوه بر آن دو گل هم زده است.

با اوج گرفتن آزمون و گوچی و طارمی در ما‌ه‌های اخیر، حالا کی‌روش با خیال راحت‌تری ترکیب خط حمله تیمش در روسیه را انتخاب خواهد کرد. بازیکنانی که در فصل بدی افت کردند اما اوج‌گیری به‌موقع‌شان پیش از جام جهانی، می‌تواند سرنوشت خودشان و تیم ملی را عوض کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید