یک ایرانی پیرترین فوتبالیست لیگ قهرمانان آسیا

کدخبر: ۲۰۷۳۴۹
هافبک - مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با نزدیک به ۴۰ سال سن،، مسن ترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا است.
یک ایرانی پیرترین فوتبالیست لیگ قهرمانان آسیا

مهدی رجب زاده با ۳۹ سال ۱۰ ماه سن مسن ترین بازیکن حاضر در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود. نزدیک ترین بازیکن به کاپیتان ذوب آهن، «میتسو اوگاساوارا» هافبک تیم «کاشیما آنتلرز» است که با پیراهن شماره ۴۰ برای این تیم بازی می کند و با ۳۹ سال و یک ماه بعد از رجب زاده دومین بازیکن مسن این تورنمنت محسوب می شود. 

رجب زاده متولد ۳۱ خرداد سال ۱۳۵۷ در شیراز است که با تیم فجر شهید سپاسی به فوتبال ایران معرفی شد. وی به جز تیم فجر سپاسی سابقه بازی در تیمهای ذوب آهن و مس کرمان در ایران و الامارات و الظفر در لیگ امارات را دارد. وی که با بیش از ۱۰۰ گل زده در لیگ برتر بعد از رضا عنایتی و آرش برهانی سومین گلزن برتر در تاریخ برگزاری این مسابقات است، حضور با سه تیم را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرده و در این دوره از مسابقات مسن ترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا است.

بعد از این دو بازیکن «ژاوی هرناندز» بازیکن سرشناس تیم السد قطر با ۳۸ سال و ۳ ماه سومین بازیکن مسن این تورنمنت محسوب می شود. «دیگه فورلان» مهاجم اروگوئه ای تیم «کیتچی»، «یانگ دی کیم» بازیکن تیم «اولسان هیوندای»، «لی گونگ دوک» مهاجم تیم «چونبوک موتورز» و « هیتوشی سوگاهاتا» از تیم «کاشیما آنتلرز» دیگر بازیکنان مسن در این مسابقات هستند./ مهر

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید