عکس مخفیانه از تنبلی معلم دردسر ساز شد!

کدخبر: ۲۰۷۵۱۰
زنگ تفریح به صدا در آمد اما دانش آموزان یکی از کلاس ها خارج نشدند و همین سکوت موجب شک ناظم و گرفته شدن عکس لو رفته معلم مرد شد.

نمناک؛ فعالیت معلم و دانش اموزان در کلاس درس ساختارو قانون پیچیده ای ندارد ، قرن هاست که معلم درس می دهد و دانش آموزان درس می گیرند اما همه جا این چنین نیست و این چنین نبودن را می توانید از عکسی لو رفته از معلم یک کلاس که در ادامه بخش سرگرمی نمناک مشاهده خواهید کرد بیابید.

معلمی که برای خواب سرکلاس درس می آمد با یک عکس مخفیانه لو رفت!

عکسی که مشاهده می کنید به طور مخفیانه از معلم کلاسی در مدرسه "اردو" واقع در ایالت بیهار هندوستان گرفته شده است ، جایی که به داشتن سیستم تحصیل ضعیف و غیراستاندارد مشهور است .

همچنین بخوانید : کار عجیب زنی که قیچی داخل سرش فرو رفته بود! + عکس

عکس لورفته از معلم تنبل که به طور مخفیانه توسط ناظم مدرسه گرفته شد

براساس گزارشات معلم که با گذاشتن پاهایش روی میز به خواب عمیق فرو رفته بود دانش آموزان منتظر برای درس را به کار دیگری مشغول کرده بود و به آنها گفته بودند که نباید صدایی ایجاد کنند که مزاحم خواب او شوند ؛ سکوت کلاس این آقای معلم سخت کوش بعد از به صدا در آمدن زنگ تفریح موجب شک ناظم مدرسه شد تا اینکه درب کلاس را باز کرده و متوجه ماجرا شد و در همان زمان تصمیم گرفت تا رفتار معلم را با انداختن عکسی به عنوان مدرک گزارش کند تا با قانون شکنی و بی مسئولیتی او برخورد جدی صورت گیرد.

از قرار معلوم و به گفته ی دانش آموزان این رفتار آقای معلم امری طبیعی و پرتکرار بوده که هیچ یکی از دانش آموزان جرات صحبت در مورد آن را با والدین و مسئولین مدرسه نداشته اند.

حالا این آقای معلم خوش خواب نه تنها برای جواب پس دادن و پرداخت جریمه درگیر است بلکه عکس منتشر شده از او در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هندوستان برایش دردسر ساز شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید