جوان با اشاره به توییت انتقادی آشنا درباره مرتضوی؛ چرا برای خوشایند اصلاح‌طلبان می‌نویسی

کدخبر: ۲۰۷۹۸۹
اقتصادنیوز: جوان روزنامه منتقد دولت، از توییت حسام‌الدین آشنا علیه سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، انتقاد کرد.

 به گزارش اقتصادنیوز این روزنامه نوشت:جناب آشنا، مشاور رئیس‌جمهور در توئیتی نوشته استت: «مراقب باشیم مرتضوی خاوری نشود، نه فرار کند و نه فراری داده شود. او حامل رازهای سربه‌مهر فراوانی است. بدون او تاریخ قضایی ایران در طول بیش از یک دهه پنهان خواهد ماند.»

اینکه مرتضوی باید مجازات اعلام‌شده را تحمل کند شکی نیست و اینکه باید مراقبت نمود که از زیر بار حکم شانه خالی نکند هم درست است. اما جناب مشاور با این ابهام‌سازی و رازسازی دنبال چیست؟ 

اگر کسی قرار است ایشان را فراری دهد باید دولت متبوع آشنا که فرودگاه‌ها را در اختیار دارند کنترل کنند اما مرتضوی تقریباً یک دهه است که از امر قضا فاصله دارد. آن «رازهای سربه‌مهر» فراوان که جناب آشنا می‌دانند مربوط به دهه ماقبل است که ایشان در وزارت اطلاعات به عنوان ضابط قوه قضائیه عمل می‌کرده - بخوانید رازهای امروز را تولید می‌کرده- است. 

تاریخ قضایی ایران چطور با فردی که در یک شهر دادستان بوده پنهان و آشکار می‌شود. مگر قرار است محاکمه بشود که دنبال کشف راز هستند، چگونه می‌توان این پنهان بودن را درک کرد؟ اگر جناب آشنا توضیح دهد که با چه شاخصی آشکار بودن مسائل قضایی فهمیده می‌شود ممکن است پنهان بودن را خود مخاطب بفهمد. به نظر می‌رسد این رازگویی و پنهان‌سازی و ابهام‌سازی خوش‌رقصی برای اصلاح‌طلبان است که در دهه ماقبل در مسیر قضایی به مرتضوی برخورده‌اند.

این روزنامه درپایان خبر ویژه خود با لحنی تهدیدگونه خطاب به مشاور رئیس‌جمهوری نوشت:«در ایران کسی که بخواهد وسط لحاف بخوابد، لحاف از دو طرفش کشیده می‌شود. »

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک