لباس ساده و مهجور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی! +عکس

کدخبر: ۲۰۸۱۰۸
بعد از ماه ها خبر های مختلف و اعلام مدیران فدراسیون فوتبال مبنی بر طراحی زیبای پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال حالا به نظر می رسد طراحی خاصی برای پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی در نظر گرفته نشده و تیم ملی با لباس‌های سفید ساده به میدان می‌رود.
لباس ساده و مهجور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی! +عکس

به گزارش اقتصاد نیوز، در شرایطی که مرسوم است در همه دنیا تیم های فوتبال از اسپانسر لباس خود البسه مجانی می گیرند و حتی برخی از تیم ها بابت پوشیدن پوشاک برندها از این شرکت ها پولی هم دریافت می کنند اما هدایت ممبینی سرپرست کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال دیروز ضمن تایید طرح ساده لباس های تیم ملی اعلام کرد این لباس‌ها با ۷۰ درصد تخفیف از سوی شرکت آدیداس به ما تحویل داده می شود. صحبت های این مقام مسئول در حالی است که این موضوع تحت هر شرایطی ضعف مدیریتی درفدراسیون فوتبال را می رساند.

در شرایطی که گفته می‌شد برای جلوگیری از کپی پیراهن تیم ملی طراحی خاصی صورت گرفته اما اعلام شد به دلیل نبود زمان پیراهن تیم ملی ساده خواهد بود! کمبود زمان برای طراحی بهتر لباس های تیم ملی در شرایطی بهانه واقع شده که ماه ها برای طراحی و اجرای پوشاک تیم ملی زمان موجود بود.

طرح لباس تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید