آقای بازیگر و حس خوب 49 سالگی + عکس

کدخبر: ۲۰۸۲۵۰
حمید فرخ نژاد بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان صفحه اینستاگرامش را با حس خوب 49 ساله شدنش به روز کرد.

نمناک؛ حمید فرخ نژاد حسن گلاب معروف سریال به یادماندنی حلقه سبز ابراهیم حاتمی کیا اگرچه با بازی در تلویزیون به محبوبیت خاصی دست یافت اما حضور موفقش در سینما بیشتر او را در بین مردم به شهرت رساند و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

بازیگر محبوبی که در سالهای اخیر در فیلم هایی چون خوب بد جلف ، گشت ارشاد ، تگزاس و دختر شیطان حضور داشت این روزها به یکی از بازیگران پرکار سینما تبدیل شده است. این هنرمند کشورمان در سالروز تولدش از حس خوب 49 ساله شدن گفت.

جشن تولد 49 سالگی حمید فرخ نژاد

28 فروردین همزمان با سالروز تولد حمید فرخ نژاد از بازیگران مشهور کشورمان است و این هنرمند کشورمان امسال تولد 49 سالگی اش را جشن خواهد گرفت. این بازیگر کشورمان 28 فروردین 1348 در آبادان متولد شد.

حمید فرخ نژاد 49 ساله شد

حمید فرخ نژاد با انتشار پستی در اینستاگرامش در خصوص حس خوب 49 ساله شدن نوشت :بیست و هشتم فروردین میشم چهل و نه سال،خدا رو شکر میکنم یکسال دیگه هم کنارتون بودم، با هم خیلی چیزا رو تجربه کردیم و خیلی چیزا یاد گرفتم ، گاهی رنجیدیم گاهی شادی ،اختلاف داشتیم و گاهی مشترک بودیم ،با هم در غم مشترکمون گریه کردیمو توی شادی هم خندیدیم ،یه جاهایی از هم دور شدیم و یه جاهایی نزدیک ،با همه اینها دلم به این خوشه که بازیگر این سرزمین و این مردمم ،خدا رو شکر یکسال دیگه هم کنارتون بودم...

 

حمید فرخ نژاد در تگزاس

حمید فرخ نژاد در سال 1369 با بازی در فیلم در کوچه های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در سال 1378 بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه سینمایی اش بود درخشید و آغاز درخشش او در سینما به حساب می آید.

حمید فرخ نژاد در دختر شیطان

حمید فرخ نژاد این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی دختر شیطان به کارگردانی قربان محمدپور است که محصول مشترک سینمای ایران و هند است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید