مهمترین عناوین مطبوعات خارجی / 17 آوریل 2018

کدخبر: ۲۰۸۶۸۶
ترامپ برنامه ها برای تحریم های تازه علیه روسیه را متوقف کرد./ روس ها عکس های ترامپ، ماکرون و ترزا می را آتش زدند و از جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس به عنوان قهرمان نام بردند.

دیلی اکسپرس: «فرانسه که نمی تواند همه بدبختی ها را به دوش بکشد» - ماکرون وعده سخت تر شدن قوانین مهاجرتی را داد / روس ها عکس های ترامپ، ماکرون و ترزا می را آتش زدند و از جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس به عنوان قهرمان نام بردند.

ایندیپندنت: بریتانیایی ها در خانه شان هم از سوی هکرهای روس تهدید می شوند / ترامپ برنامه ها برای تحریم های تازه علیه روسیه را متوقف کرد.

رویترز: حکم دادگاه عالی برزیل می تواند باعث آزادی لولا، رئیس جمهور سابق این کشور، از زندان شود / آمریکا و بریتانیا، روسیه را مقصر حملات سایبری در سراسر جهان می دانند.

نیویورک تایمز: هنوز به کارشناسان تسلیحات شیمیایی اجازه ورود به منطقه مورد حمله قرار گرفته در سوریه داده نشده است / پارلمان بریتانیا به خاطر حمله به سوریه برخورد سردی با نخست وزیر ترزا می داشت.

گاردین: محققان به طور تصادفی آنزیمی ساختند که می تواند بطری های پلاستیکی را بخورد / جیمز کومی رئیس سابق اف بی آی به ترامپ کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود و حالا او می خواهد اشتباهش را جبران کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید