بحث شهردار شدن هاشمی و عارف جدی نیست

کدخبر: ۲۰۹۰۷۴
اقتصادنیوز:‌عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی معتقد است بهتر است نه در اعضای شورای شهر تهران جابه‌جایی صورت بگیرد و نه در لیست اعضای فراکسیون امید مجلس شاهد تغییراتی باشیم.

  غلامرضا حیدری، عضو فراکسیون امید مجلس در واکنش به گمانه‌زنی‌ها برای شهردار شدن محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید به شهردار آنلاین گفت: در این موضوع بخصوص دو طرف باید تصمیم‌گیری کنند. از یک سو شورای شهر تهران و از سوی دیگر عارف، که باید جواب این سوال را مشخص کنند. اما نظر شخصی بنده این است که بهتر است نه در ترکیب شورای شهر تهران و نه در اعضای فراکسیون امید مجلس تغییر ببینیم.

وی افزود: مردم به این دو نفر در انتخابات حساس شورای شهر و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی رای داده‌اند و به مصلحت نیست که برای تصدی صندلی شهرداری تهران رای مردم نادیده گرفته شود.

نماینده مجلس دهم در مورد سختی‌های سمت شهرداری تهران نیز اشاره کرد: واقعیت این است که در سال‌های گذشته تهران به یک شهر بی‌قواره تبدیل شده و با کوچه‌های تنگ و برج‌های بلند مرتبه شکل ناموزونی را به خود گرفته است. در این شرایط هرکس که به پست شهرداری تهران می‌رسد باید بداند که کار بسیار سختی را پیش رو دارد.

حیدری در مورد گمانه‌زنی‌هایی که در مورد رییس شورای شهر و همچنین رییس فراکسیون امید مجلس برای جانشینی، محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران می‌شود، گفت: طبق شنیده‌ها به نظر نمی‌آید محسن هاشمی بر صندلی شهرداری تهران بنشیند و شهردار شدن محمدرضا عارف هم دور از ذهن است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید