رونالدو خواسته بزرگ مالی خود را عملی کرد

کدخبر: ۲۰۹۲۹۱
باشگاه رئال مادرید فرایند بهبود قرارداد فوق ستاره پرتغالی‌اش را آغاز کرده است.
رونالدو خواسته بزرگ مالی خود را عملی کرد

روزنامه اسپانیایی «آس» چاپ اسپانیا گزارش داد؛ خوسه آنخل سانچس، مدیرکل باشگاه رئال مادرید به اطلاع کریستیانو رونالدو رسانده که این باشگاه قصد دارد پاداش عملکرد خوب او را با بهبود وضعیت قراردادش بدهد. بر اساس این گزارش با قرارداد جدید دستمزد رونالدو در رئال افزایش پیدا خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که میزان افزایش دستمزد کریس چقدر خواهد بود، اما انتظار می‌رود که قرارداد جدید وی پیش از مسابقات جام جهانی 2018 منعقد شود. یک منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید به «آس» گفته دستمزد کریس از 21 میلیون یورو در سال به 30 میلیون یورو در سال افزایش پیدا خواهد کرد، این در حالی است که دو میلیون یورو نیز پاداش در قرارداد جدید برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

با این شرایط رونالدو به دستمزد 35 میلیون یورو در سال نیمار در پاری‌سن‌ژرمن نزدیک می‌شود، بازیکنی که پاداش‌‌هایی مجموعاً 7 میلیون پوندی در قراردادش وجود دارد. رونالدو اما برای رسیدن به مسی همچنان راه زیادی دارد چرا که فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا 45 میلیون یورو در سال دستمزد دریافت می‌کند.

مدت زمان قرارداد رونالدو با رئال مادرید تغییری نخواهد کرد و تنها شرایط دستمزدی وی بهتر خواهد شد. قرارداد کریس با کهکشانی‌ها همچنان تا ماه ژوئن 2021 خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید