دسترسی عمومی به پرداخت‌های خزانه‌داری کل کشور

کدخبر: ۲۰۹۳۲۸
اقتصاد نیوز : معاون نظارت مالی وزیر امور اقتصادی و دارایی از انتشار پرداخت‌های خزانه‌داری کل کشور و در دسترس قرار گرفتن این اطلاعات برای عموم مردم خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا،سید رحمت‌اله اکرمی، معاون نظارت مالی وزیر اقتصاد و خزانه‌دار کل کشور با اعلام این خبر، گفت: بر اساس دستور شماره ۱۲۹۵۶۰ رئیس‌جمهور در خصوص تکریم حقوق شهروندی و ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه ۱۳۹۷، کلیه پرداخت‌های مرتبط با هزینه‌های عمومی دولت از امروز در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

اکرمی افزود: به دنبال دستور صریح رئیس‌جمهور و ماموریتی که وزیر امور اقتصادی و دارایی به این معاونت محول کرد، طی ماه‌های اخیر زیرساخت‌ها و مقدمات این موضوع فراهم شد که از امروز مورخ شنبه، اول اردیبهشت ۱۳۹۷ عموم مردم می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به آدرس www.mefa.ir تحت عنوان «گزارش پرداخت‌های خزانه‌داری کل کشور» در جریان جزئیات‌های پرداخت‌های دولت از محل بودجه عمومی کشور قرار گیرند.

خزانه‌دار کل کشور تأکید کرد: هم‌اکنون اطلاعات پرداخت‌های فروردین ۹۷ قابل دسترسی است و از این پس اطلاعات مربوط به پرداخت‌ها به طور مستمر به‌روزرسانی خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید