مطبوعات خارجی / 23 آوریل 2018

کدخبر: ۲۰۹۵۸۰
رای مهاجرت محدودیت هایی که ترامپ بوضح کرده یکبار دیگر در دادگاه عالی / بانک مرکزی ایران معاملات با ارز مجازی را ممنوع اعلام کرد

دیلی اکسپرس: در بریتانیا، با وجود ممنوعیتی که وضع شده، هنوز به کودکانی که برخی 14 سال هم ندارند چاقو فروخته می شود – فقط در سال جاری 97 تن در بریتانیا با ضربه چاقو کشته شدند / ضربه ای بر تن ترامپ! اتحادیه اروپا و مکزیک معاهده ای جدید برای تجارت آزاد امضا کردند تا پیامی به رئیس جمهور آمریکا دهند.

ایندیپندنت: روسیه مدتی طولانی است که می خواهد مثل همسایه اش چین برای فعالیت های اینترنتی مردمش محدودیت ایجاد کند. سران روسیه هنوز آمادگی انجام چنین کاری را ندارند، اما این دلیل نمی شود که به اینترنت خسارت نزنند / در بمب گذاری انتحاری در کابل 57 تن کشته شدند.

رویترز: رای مهاجرت محدودیت هایی که ترامپ بوضح کرده یکبار دیگر در دادگاه عالی / بانک مرکزی ایران معاملات با ارز مجازی را ممنوع اعلام کرد / آمریکا در ازای برداشتن تحریم ها خلع سلاح هسته ای را از کره شمالی می خواهد.

نیویورک تایمز: چین که فکر می کند از صحنه کنار گذاشته شده، نگرانی زیادی در مورد مذاکرات کره شمالی و آمریکا دارد.

گاردین: «خیلی برایتان خوشایند نخواهد بود» - ظریف وزیر امور خارجه ایران به آمریکایی ها در مورد تلاش برای تغییر توافق هسته ای هشدار داد / تام پرز رئیس کمیته دموکرات های آمریکا: با شکایت از روسیه، ویکی لیکس و ستاد انتخاباتی ترامپ داریم از دموکراسی در کشورمان دفاع می کنیم.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید