کانال 10 تلویزیون اسراییل خبر داد

ایوانکا ترامپ و شوهرش در مراسم انتقال سفارت واشنگتن به بیت‌المقدس

کدخبر: ۲۰۹۷۶۸
طبق گزارش کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، وزیر خزانه‌داری آمریکا به همراه دختر و داماد رئیس‌جمهور این کشور 24 اردیبهشت در مراسم انتقال سفارت واشنگتن در اراضی اشغالی به بیت‌المقدس حاضر خواهند شد.

به گزارش اقتصادنیوز گروه به نقل از فارس، در حالی که پیشتر برخی رسانه‌ها از احتمال حضور دونالد ترامپ در مراسم انتقال سفارت واشنگتن در اراضی اشغالی خبر داده بودند، حالا یک رسانه رژیم صهیونیستی از حضور وزیر خزانه‌داری به همراه «ایوانکا ترامپ» و شوهرش «جرد کوشنر» در این مراسم خبر داد.

بنا بر گزارش خبرنگار کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، 24 اردیبهشت (14 می) «استیون منوچین» وزیر خزانه‌داری آمریکا در صدر هیات این کشور برای مراسم انتقال سفارت این کشور در اراضی اشغالی از تل‌آویو به بیت‌المقدس شرکت خواهد کرد.

«باراک راوید» خبرنگار این رسانه صهیونیستی در پایگاه آمریکایی «آکسیوس» گزارشی نوشته و در آن به نقل از مقام‌های رژیم صهیونیستی خبر داده که قرار است ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا و شوهرش «جرد کوشنر» هم در این مراسم حاضر شوند.

بنا بر گفته او، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی و دفتر نخست‌وزیری این رژیم تدارک برای استقبال از هیات آمریکایی را آغاز کرده‌اند. مقام‌های رژیم صهیونیستی گفتند که حدود 250 میهمان آمریکایی شامل 40 سناتور و عضو کنگره، قرار است در مراسم انتقال سفارت حضور یابند.  

کاخ سفید و وزارت خزانه‌داری آمریکا هنوز اظهارنظری درباره سفر این هیات عالی رتبه آمریکایی برای شرکت در مراسم انتقال سفارت انجام نداده‌اند.

دونالد ترامپ 15 آذر ماه سال گذشته طی یک سخنرانی شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت و خواستار انتقال سفارت آمریکا از شهر تل‌آویو به قدس شد.

اقدام رئیس‌جمهور آمریکا در شناسایی بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با انتقادهای بین‌المللی و به ویژه محکومیت‌ کشورهای اسلامی مواجه شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید