حمله کیهان به ناطق نوری؛ گاردت باز شده است!

کدخبر: ۲۰۹۸۳۹
اقتصادنیوز: کیهان در ستون اخبار ویژه ، نارضایتی خود را از دیدارهای علی اکبر ناطق نوری با جریان‌های غیراصولگرا و حامی دولت ابراز کرد.

این روزنامه نوشت:«اینکه آقای ناطق‌نوری دغدغه خود پیرامون بازنگری در قانون اساسی را با اشخاصی مثل خانم مینو خالقی و یاشار سلطانی یا فواد صادقی که جملگی سابقه حواشی سیاسی، رد صلاحیت و دستگیری و بازداشت دارند را مطرح کرده‌اند، جای سوال دارد.»
 کیهان در ادامه تاکید کرد:«در واقع توجیه این مسئله به هیچ‌وجه روشن نیست. البته اگر توجیهی وجود داشته باشد... به نظر می‌رسد نزدیک شدن بیش از اندازه آقای ناطق به اصلاح‌طلبان به معنی عبرت نگرفتن از کارنامه سیاسی و البته از رفتارهای این جریان خاص با مرحوم هاشمی است.
یادآور می‌شود افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی، در انتخابات سال 76 تا می‌توانستند به تخریب و ترور شخصیت ناطق‌نوری پرداختند. آنها پس از آن هم درمقابل ناطق‌نوری که رئیس مجلس پنجم بودند شعار می‌دادند «مجلس زوری نمی‌خایم - ناطق‌نوری نمی‌خایم». اما همین طیف از موضع نفاق، سعی کردند به ناطق‌نوری نزدیک شود و تقویت این نزدیکی، حاکی از باز شدن گارد ناطق به سمت این جریان ساختارشکن فعال در فتنه 88 می‌کند.»
 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید