انتقاد یک مرجع تقلید از نحوه پخت نان در قم

کدخبر: ۲۰۹۹۶۶
اقتصادنیوز: آیت‌الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار ابوالفضل ایرانی‌خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت در مؤسسه امام صادق(ع) قم برگزار شد، گفت: از قدیم الایام به ما یاد دادند که دو نعمتی است که انسان وقتی از دست داد، توجه به آن بیشتر می شود و قدر آن را می داند.

 

به گزارش خبرگزاری حوزه این مرجع تقلید افزود: اولین نعمت، امنیت است. کشوری که در آن امنیت نباشد، هیچ چیزی ندارد. نعمت دوم سلامت است؛ اما سلامت مهم است و از دولت تشکر می کنیم که برای یادآوری موضوع سلامت، هفته ای به این مسئله اختصاص داد.

 او افزود: اما در بحث سلامتی باید گفت چند نکته قابل توجه است، اولین مسئله نقش والدین است؛ والدین پایه گذار سلامت در منزل باشند و به فرزندان نسبت به بحث سلامت توجه دهند.

آیت الله سبحانی تاکید کرد: مرحله دیگر برای ارتقاء سلامت در جامعه،  فرهنگ سازی و مرحله سوم رسانه هستند. اگر این سه دسته با هم متحد باشند، سلامت جامعه تضمین است.   

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: جای تشکر است که دولت توجه خاصی به بحث سلامت دارد، اگر چه بیمارستانی در منطقه نیروگاه افتتاح شد، ولی  مسئله ای که منتظر بودیم افتتاح بیمارستان هزار تخت خوابی در پردیسان بود و امیدواریم این بیمارستان هم به زودی افتتاح شود.

 اوبا انتقاد از نحوه پخت نان درقم گفت: نان را می سوزانند و به مردم می دهند. سبوس را گرفته و تحویل مردم می دهند این نوع پخت، نه تنها اثر ندارند، بلکه ضرر هم دارد، اما باید نان را سبوس دار کنند و اگر نان را خشک هم می کنند  می سوزانند و تحویل مردم می دهند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید