قابلیتی دیگر ازگوشی منعطف سامسونگ +عکس

کدخبر: ۲۱۰۰۰۸
گوشی منعطف سامسونگ در آینده پا به دنیای تکنولوژی می گذارد و بر اساس شایعه اخیر، قرار است سه پنل OLED در این محصول تعبیه شود.
قابلیتی دیگر ازگوشی منعطف سامسونگ +عکس

شایعات زیادی در رابطه با گوشی منعطف سامسونگ منتشر شده است. تقریبا از دو سال پیش تا به امروز شایعات به توسعه یک گوشی انعطاف پذیر توسط این برند کره ای اشاره می کنند. سامسونگ اخیرا اعلام کرده زمانی از گوشی انعطاف پذیر خود رونمایی می کند که کارایی لازم را داشته باشد.

به تازگی شایعه ای در رابطه با این محصول منتشر شده که بر اساس آن دستگاه انعطاف پذیر سامسونگ به سه پنل OLED مجهز می شود. سه پنل OLED مورد استفاده در این محصول ابعادی برابر با 3.5 اینچ دارد. از میان این سه پنل دو عدد از آن ها با یکدیگر ترکیب شده و یک نمایشگر 7 اینچی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

پنل سوم که آن نیز اندازه ای برابر با 3.5 اینچ دارد در بخش خارجی این دستگاه قرار می گیرد تا کاربر بتواند به اطلاعات بیشتری دسترسی داشته باشد (احتمال آغاز تولید انبوه گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از نوامبر 2018).

 

گفته می شود نمونه اولیه ای که سامسونگ تولید کرده به سمت داخل خم می شود. با این وجود شایعات گذشته ادعا کرده بودند که سامسونگ به دنبال توسعه دستگاه هایی است که به سمت داخل و به سمت بیرون خم می شوند. به نظر می رسد در حال حاضر سامسونگ در رابطه با طراحی گوشی انعطاف پذیر خود تصمیم نهایی را اتخاد نکرده است.

با توجه به این موضوع که اطلاعات رسمی از سوی این کمپانی منتشر نشده است نمی توان به شایعه اخیر اعتماد کرد. در آینده شایعات و گزارش های بیشتری از گوشی منعطف سامسونگ منتشر خواهد شد که اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار می دهد. هم اکنون نمی توان در رابطه با تاریخ معرفی این اسمارت فون اظهار نظری کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید